Відтоді, як у 2020 році почалася криза з напівпровідниками, автовиробники у всьому світі намагаються зменшити збої у своїй щоденній роботі.
Найчастіше вони вдавалися до тимчасової зупинки виробництва, сподіваючись, що запаси чіпів будуть поповнені якомога швидше. Коли це не спрацювало, більшість автовиробників почали складати незавершені транспортні засоби, які потім переміщували на стоянки, де вони чекали на мікросхеми.
Аналогічний підхід використовується і сьогодні, коли дефіцит чіпів мав би закінчитися. Принаймні, більшість галузевих аналітиків передбачали це.
Втім, проблема не вирішилась, і автостоянка GM у Кокомо є доказом цього. Місцеві ЗМІ стверджують, що там стоїть близько 3000 пікапів, які чекають на відсутні чіпи. І зараз ніхто точно не знає, коли їх можна буде доукомплектувати та відправити дилерам.
За словами генерального директора General Motors Мері Барра, є ймовірність, що дефіцит мікросхем буде не вирішено раніше, ніж у 2023 році. Поточні запаси мікросхем повільно покращуються, але не настільки швидко, як хотілося б.
Подібні прогнози оприлюднили й інші виробники автомобілів.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…