Відтоді, як у 2020 році почалася криза з напівпровідниками, автовиробники у всьому світі намагаються зменшити збої у своїй щоденній роботі.
Найчастіше вони вдавалися до тимчасової зупинки виробництва, сподіваючись, що запаси чіпів будуть поповнені якомога швидше. Коли це не спрацювало, більшість автовиробників почали складати незавершені транспортні засоби, які потім переміщували на стоянки, де вони чекали на мікросхеми.
Аналогічний підхід використовується і сьогодні, коли дефіцит чіпів мав би закінчитися. Принаймні, більшість галузевих аналітиків передбачали це.
Втім, проблема не вирішилась, і автостоянка GM у Кокомо є доказом цього. Місцеві ЗМІ стверджують, що там стоїть близько 3000 пікапів, які чекають на відсутні чіпи. І зараз ніхто точно не знає, коли їх можна буде доукомплектувати та відправити дилерам.
За словами генерального директора General Motors Мері Барра, є ймовірність, що дефіцит мікросхем буде не вирішено раніше, ніж у 2023 році. Поточні запаси мікросхем повільно покращуються, але не настільки швидко, як хотілося б.
Подібні прогнози оприлюднили й інші виробники автомобілів.
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…
Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…