Власник Tesla з Канади продав свій автомобіль, оскільки виявився не здатним сплатити дорогий ремонт.
За словами Маріо, через 77 тисяч миль пробігу у його машини відмовив акумулятор, хоча виробник запевняв, що батареї розраховані на пробіг від 300 до 500 тисяч миль. Внаслідок поломки автомобіль заблокувався і Салейя не зміг потрапити всередину машини.
Автор заявив, що раніше він скаржився на нестабільну роботу акумулятора, але Tesla заявила, що гарантія не покриває ремонт. У сервісному центрі заміну акумулятора оцінили у суму більш ніж 20 тисяч доларів. Журналісти зазначили, що власники електрокарів Tesla раніше обурювалися з приводу дорогого обслуговування автомобіля та заміни батареї, оціненої у 20-30 тисяч доларів.
У результаті Маріо продав автомобіль новому власнику, якому довелося частково розібрати електрокар, щоб розблокувати двері і зняти проблемний акумулятор. “Це буде кінець моєї подорожі разом з Tesla”, – підсумував автор.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…