Паркетники Peugeot 3008 та 5008 стали першими носіями нової гібридної системи, яка згодом з’явиться на багатьох інших моделях усередині концерну Stellantis.
В основі нової гібридної системи лежить серйозно модернізована «турботрійка» 1.2. Розробники заявляють, що це вже третє покоління бензинового двигуна PureTech, і в такому вигляді він зможе відповідати перспективним еконормам Євро-7. Серед обновок — турбокомпресор із змінною геометрією направляючого апарату, ланцюг замість ременя в приводі ГРМ, а також можливість роботи за економічним циклом Міллера. Потужність зросла з 131 до 136 к.с., але крутний момент залишився колишній (230 Нм).
Замість восьмиступінчастого «автомата» Aisin новий мотор отримав «робот» з двома зчепленнями, розроблений фірмою Punch Powertrain. У трансмісію вбудували 48-вольтовий тяговий електродвигун потужністю 29 кінських сил. Він допомагає двигуну внутрішнього згоряння під час рушання та на низькій швидкості. В результаті такої модернізації розробники обіцяють зниження витрат палива на 15%.
На європейському ринку гібридні Peugeot 3008 та 5008 з’являться вже на початку 2023 року.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…