Новини

Дефіцит палива та протиожеледних реагентів: до чого водіям варто готуватися взимку

У зимовий період водіям варто готуватися до певних ускладнень щодо пересування дорогами України. Зокрема, мова йде про дефіцит палива, протиожеледних реагентів.

Так, Національна асоціація дорожників України, найбільшою проблемою називає дефіцит протиожеледних реагентів. Основний постачальник – державне підприємство «Артемсіль» на Донеччині, зупинило виробництво ще в квітні. Альтернативою згодом можуть стати родовища на західній Україні. Втім, це значні інвестиції і досить тривалий час реалізації проєкту.

“Компенсувати потребу у реагентах цієї зими, на жаль, здатний лише імпорт. Українські підрядники, які забезпечують експлуатаційне утримання автодоріг, ще влітку провели перемовини спільно із виробниками з Туреччини, Румунії, Єгипту. Реагент нам готові постачати, проте, все ускладнює логістика. Великі українські морські порти працюють лише в рамках «Зернової ініціативи» на експорт української аграрної продукції. Імпорт, як і раніше, заблокований. Поставки вантажів через Дунайські порти є значно дорожчими”, – пояснюють в асоціації.

За попередніми підрахунками, на даний час, ціна імпортних реагентів з урахуванням логістичних витрат, принаймні, у шість разів вища, порівняно з поставками з «Артемсіль». Це означає, що доведеться закуповувати менший обсяг реагентів і, відповідно, вносити корективи в роботу експлуатаційних служб.
Також враховується значний ріст вартості палива. Частина техніки експлуатаційних компаній мобілізована для військових потреб.

“Проте українські підрядники, члени НАДУ, зроблять все можливе, щоб гарантувати безпечний проїзд основними магістралями, і в першу чергу дорогами міжнародного значення, якими в Україну доставляються стратегічно важливі вантажі. У пріоритеті також прифронтові «дороги життя», якими евакуюються поранені, доставляється техніка, припаси. Будемо працювати над тим, щоб за будь-яких умов підтримати життєдіяльність всіх регіонів – зберегти стабільність поставок продуктів харчування, медикаментів, палива”, – зазначають в асоціації.

Однак наголошується, що режим руху автомобільними дорогами у складних погодних умовах має бути адаптований до матеріальних та фінансових можливостей експлуатаційних компаній. Це, передусім, означає те, що, ліквідація слизькості на деяких дорогах може відбуватись не настільки оперативно, як українці звикли за останні роки. А також це означатиме, що відновлення звичного руху після рясних снігопадів може тривати довше ніж зазвичай.

Водіям доведеться звикнути до обмеженого швидкісного режиму та, у разі необхідності, залишати автомобіль вдома, у випадку значного ускладнення погодних умов.

Автовласникам варто більше уваги приділити підготовці автотранспорту до експлуатації у зимовий період: якісна зимова резина є обов’язковою в нинішніх умовах.

Recent Posts

Десять найкращих електричних позашляховиків для їзди бездоріжжям

Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…

21.11.2024

Вік чи пробіг: що важливіше під час вибору вживаного автомобіля

Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…

21.11.2024

Знецінюються на очах: десять найбільш неліквідних кросоверів класу люкс

Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…

21.11.2024

Що означають чорні крапки на склі автомобілів: практична та естетична роль

Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…

21.11.2024

Десять недорогих, але невбиваних автомобілів з пробігом для купівлі прямо зараз

Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…

21.11.2024

Не підробка, а репліка: ТОП-10 китайських копій відомих моделей авто

У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…

21.11.2024