Новини

Toyota почала продажі свого дебютного електрокросовера bZ4X

10 жовтня на китайському ринку офіційно стартував продаж кросовера Toyota bZ4X 2023. Нагадаємо, що дана модель є першим повністю електричним паркетником японського бренду. Усього виробник випустив 5 комплектацій кросовера за ціною від 199 800 до 287 800 юанів, що за актуальним курсом еквівалентно 1 025 000 — 1 473 600 гривень. Новий автомобіль збудовано на архітектурі Toyota e-TNGA. Покупцям запропоновані як передньо-, так і повнопривідні модифікації паркетника, а його максимальний запас ходу за циклом CLTC становить 615 км.

Зовні новий bZ4X виглядає сучасно і навіть науково-фантастично. Попереду автомобіля можна побачити решітку радіатора закритого типу, загострені фари, що складаються з кількох лінз, та світлодіодні денні ходові вогні, які з’єднані хромованою планкою. Збоку колісні арки пофарбовані чорним кольором. Порти швидкої та повільної зарядки розміщені на лівому та правому передньому крилах. На кормі виробник встановив ліхтарі наскрізного типу із бумерангоподібними краями. Також тут можна побачити невеликий спойлер у стилі «качиного хвоста». Довжина японської новинки складає 4690 мм, ширина – 1860 мм, а висота – 1650 мм. Колісна база досягла позначки 2850 мм. На вибір покупців пропонується 6 однотонних варіантів забарвлення корпусу, а також 5 двоколірних.

Салон автомобіля виконаний у багатошаровій стилістиці. Сенсорний дисплей мультимедіа отримав досить великі розміри та «підвішений» на центральній консолі. Під ним розміщені сенсорні кнопки та ряд фізичних клавіш керування кондиціонером. Крім того, паркетнику дісталися віртуальний щиток приладів та триспицеве ​​мультикермо. Японська модель оснащена цифровою автомобільною екосистемою «розумна кабіна», яка підтримує розпізнавання голосу та оновлення програмного забезпечення OTA. Власник машини зможе віддалено її замикати та відмикати, блокувати та запускати двигун. Також в оснащенні кросу є інтелектуальний помічник паркування з кількома сценаріями і функцією пам’яті.

Виробник пропонує два варіанти потужності, а також передній та повний привід. Передньопривідна версія паркетника оснащена 204-сильним двигуном. З 0 до 100 км/год така модель розганяється за 7,5 сек. У повнопривідній модифікації передній та задній двигуни генерують 109 к.с. потужності кожен. Розгін до «сотні» у разі становить 6,9 сек. Ще автомобіль оснащений потрійним літій-іонним акумулятором ємністю 50,3 чи 66,7 кВт/год залежно від конфігурації. Запас ходу паркетника становить 400, 500, 560 чи 615 км.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025