Користувачі китайської соціальної мережі Weibo повідомляють про звалище з безліччю електромобілів Ora iQ, випущених компанією Great Wall Motors, та вкритих товстим шаром бруду.
Як стало відомо, ці електроавто були частиною амбітного проекту каршерингу під назвою Ole Sharing, який був запущений у 2018 році, одночасно із заснуванням електричного бренду Ora.
Обсяг інвестицій у проект становив близько 140 млн доларів. У вересні 2020 року компанія прозвітувала про 2,5 мільйона зареєстрованих користувачів. При цьому більшість відгуків клієнтів були позитивними, але потім у компанії почалися проблеми.
До кінця 2020 року операційний центр Ole Sharing у Пекіні було розформовано, а згодом з’явилася інформація про повне закриття сервісу. Причина полягала в обмеженні субсидій на електромобілі у Китаї. При цьому електрокари, що працювали в каршерингу, не були розпродані, а були покинуті просто неба.
Враховуючи зростаючий попит на електрокари серед українців, невдовзі ці нікому не потрібні електромобілі можуть опинитися на аукціонах, після чого знайдуть нових власників в інших країнах, зокрема і в Україні.
Електромобіль ORA iQ має збільшений кліренс і хорошу маневреність. Модель оснащується 163-сильним мотором і може проїхати без підзарядки понад 300 км.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…