Новини

Mercedes-AMG представив електричний кросовер потужністю до 687 сил

Одночасно з дебютом “звичайного” Mercedes-Benz EQE SUV підрозділ AMG анонсував “заряджені” версії з індексами “43” і “53”. На офіційних знімках поки що показаний лише «старший» суперкросовер: він короткочасно розвиватиме до 687 кінських сил і 1000 Нм. З місця до 100 кілометрів на годину Mercedes-AMG EQE 53 4Matic SUV розженеться за 3,5 секунди, проте максимальна швидкість не перевищить 240 кілометрів на годину, а запас ходу не більше 470 кілометрів.

В Аффальтербасі невипадково не стали влаштовувати для AMG EQE SUV окрему презентацію, адже уніфікація кросоверів з седанами AMG EQE максимальна. “Сорок третя” версія оснащується тими ж електродвигунами, що і EQE 500, але потужність збільшена до 476 кінських сил при незмінному крутному моменті 858 Нм. Розгін з місця до 100 кілометрів на годину займе 4,3 секунди, максимальна швидкість – 210 кілометрів на годину, автономність – до 488 кілометрів (WLTP).

У топ-версії Mercedes-AMG EQE 53 4Matic+ SUV без сюрпризів: такому кросоверу покладено оригінальні електромотори AMG з покращеною системою охолодження та оригінальною обмоткою. У звичайному режимі двомоторна установка видає 626 кінських сил та 950 Нм, але з пакетом AMG Dynamic Plus додаються функції Race Start та Boost, які дозволяють короткочасно збільшити віддачу до 687 кінських сил та 1000 Нм. Втім, активувати екстремальні пресети можна тільки при певному заряді і температурі батареї. Запас ходу найпотужнішої версії – до 470 кілометрів.

Від звичайних Mercedes-Benz EQE SUV з пакетом AMG Line «заряджені» кросовери відрізняються заглушкою а-ля ґрат Panamericana, оригінальними багатоспицевими дисками, а також глянсовими панелями. У салоні з’являються профільовані крісла з обробкою з мікрофібри або шкіри Nappa, рульове колесо зі здвоєними бічними спицями та карбонові вставки.

Покупцям версій AMG не доведеться доплачувати за адаптивну пневмопідвіску, що підрулює задню вісь (радіус розвороту скорочується з 12,3 до 10,5 метра) та гальма із шестипоршневими механізмами на передній осі. Споряджена маса версії AMG EQE 53 4Matic+ SUV — близько 2,6 тонни, тому інженерам довелося подбати про спеціальну систему придушення кренів. На нерівних дорогах стабілізатори поперечної стійкості роз’єднуються, щоб забезпечити найкращу артикуляцію коліс.

У продажу Mercedes-AMG EQE SUV з’являться із затримкою щодо звичайних кросоверів. Ймовірно, і ціни повідомлять лише наступного року. Зазначимо, що у флагманського електрокросоверу Mercedes-Benz EQS SUV “зарядженої” модифікації поки немає, зате на підході версія Maybach.

Recent Posts

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025