Найперша версія громадянського Гелендвагена побачила світ у далекому 1979 році, що не так давно, якщо задуматися. На той момент, це був хороший утилітарний автомобіль, який насамперед розроблявся для підкорення бездоріжжя. Зараз це авто вже швидше стало символом статусу і успіху.
Водночас хлопцям з компанії Abimelec Design стало цікаво, а як би виглядав люксовий Гелік на момент свого випуску, якби це був не 1979, а 1969. Сказати, що результат вийшов досить цікавим, це нічого не сказати, адже автомобіль у такої інтерпретації виглядає досить органічно.
Загальна форма кузова автомобіля 1969 досить схожа на нинішню за рахунок квадратних рубаних форм. Передня частина автомобіля була повністю запозичена у Mercedes-Benz 600 Grosser, щоб наблизити образ Геліка до класичного стилю Mercedes.
Також у ретро-версії G-Class з’явилося кілька хромованих елементів, щоб відповідати машинам тієї доби. Заради справедливості варто сказати, що деякі хромовані елементи взагалі можна віднести до стайлінгу автомобілів 60-х, а не початку 70-х. Колеса незвичайного авто були запозичені у Mercedes-Benz 280.
Попри те, що цей проект поки що лише фантазія дизайнерів, не виключено, що в найближчому майбутньому хтось спробує втілити такий проект у життя, адже візуально він вийшов дуже вдалим.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…