В результаті кропіткої роботи інженерів у 1988 році на світ з’явилося 2 експериментальні авто: ленінградська версія «ЛуАЗ-Прото», і луцька – «ЛуАЗ-1301». Візуально обидві машини були абсолютно однакові, але в одній із моделей були власні технічні напрацювання та своєрідні рішення.
Обидва позашляховики-універсали відрізнялися високою прохідністю, якщо враховувати їхній малий клас. Автомобілі мали 3 двері, а габарити і вагу: довжина — 3,4 метра, ширина — 1,57 метра і висота 1,57 метра, споряджена маса — 850 кілограмів. Також, в “ЛуАЗ-Прото” встановлювали чотирициліндровий бензиновий силовий агрегат “МеМЗ-245” (від ЗАЗ-1102), об’ємом в 1,1 літра, і потужністю в 53 кінські сили, завдяки чому, машина без проблем розганялася до 148 кілометрів на годину, а витрата палива становила скромних 6 літрів на умовні 100 кілометрів.
Двигун працював у парі з шестиступінчастою механічною коробкою перемикання передач, з незалежною передньою і залежною задньою підвіскою, за формулою «4 на 4», включаючи повнопривідну систему і передній міст, що підключається. Задні крісла можна було розкладати, без проблем трансформуючи їх у спальні місця, і на просторі, що вийшов, легко розташовувався різноманітний вантаж.
Втім, попри свою оригінальність, «ЛуАЗ-Прото» так і не потрапив у серійне виробництво: причина у відсутності належного фінансування та в тому, що авто було досить специфічне для радянських обивателів, тобто просто не було відповідної ніші на внутрішньому ринку.
Сучасні автомобілі мають безліч функцій, про існування яких водії можуть не здогадуватись роками. До таких…
Багато українських водіїв хоч раз стикались з неприємною ситуацією, коли машина несподівано глохне прямо посеред…
В Україні поширена практика знімати на фото та відео результати ДТП, а потім публікувати їх…
У США пустять з молотка унікальний автомобіль на електричній тязі Baker Electric Model V Special…
У США під час ДТП загинув засновник культової серії комп’ютерних ігор Call of Duty Вінс…
Поліція почала активно штрафувати українських автомобілістів за одну незначну деталь – тріщину на лобовому склі.…