Новини

У мережі засвітився рідкісний український позашляховик ЛуАЗ

В результаті кропіткої роботи інженерів у 1988 році на світ з’явилося 2 експериментальні авто: ленінградська версія «ЛуАЗ-Прото», і луцька – «ЛуАЗ-1301». Візуально обидві машини були абсолютно однакові, але в одній із моделей були власні технічні напрацювання та своєрідні рішення.

Обидва позашляховики-універсали відрізнялися високою прохідністю, якщо враховувати їхній малий клас. Автомобілі мали 3 двері, а габарити і вагу: довжина — 3,4 метра, ширина — 1,57 метра і висота 1,57 метра, споряджена маса — 850 кілограмів. Також, в “ЛуАЗ-Прото” встановлювали чотирициліндровий бензиновий силовий агрегат “МеМЗ-245” (від ЗАЗ-1102), об’ємом в 1,1 літра, і потужністю в 53 кінські сили, завдяки чому, машина без проблем розганялася до 148 кілометрів на годину, а витрата палива становила скромних 6 літрів на умовні 100 кілометрів.

Двигун працював у парі з шестиступінчастою механічною коробкою перемикання передач, з незалежною передньою і залежною задньою підвіскою, за формулою «4 на 4», включаючи повнопривідну систему і передній міст, що підключається. Задні крісла можна було розкладати, без проблем трансформуючи їх у спальні місця, і на просторі, що вийшов, легко розташовувався різноманітний вантаж.

Втім, попри свою оригінальність, «ЛуАЗ-Прото» так і не потрапив у серійне виробництво: причина у відсутності належного фінансування та в тому, що авто було досить специфічне для радянських обивателів, тобто просто не було відповідної ніші на внутрішньому ринку.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025