По суті, це чеський еквівалент VW ID.4 GTX, але дизайн новинки більш виразний та сучасний.
Натиск електромобілів Volkswagen Group продовжується – Skoda показала Enyaq RS iV. Він не має такого стрімкого профілю як у версії Coupe і має більш практичну форму. У той час як купе має надзвичайно низький коефіцієнт лобового опору 0,234, більш практична версія має Cd 0,265. Відповідно, запас ходу за WLTP зменшився з 545 кілометрів у купе до 500 км.
Природно, він отримує ту саму повнопривідну установку з подвійними електродвигунами, що забезпечують загальну потужність 295 кінських сил (220 кіловат) і 460 ньютон-метрів (338 фунт-фут) крутного моменту. Якщо ці цифри здаються знайомими, це тому, що VW ID.4 GTX і ID.5 GTX мають однакове обладнання. Skoda каже, що Enyaq RS iV потрібно шість з половиною секунд, щоб розігнатися до 100 км/год з місця на шляху до 180 км/год, керованих електронікою.
Він оснащений літій-іонним акумулятором ємністю 82 кВт-год, який можна заряджати на станціях швидкої зарядки постійного струму на потужності до 135 кВт, і в цьому випадку для переходу від 10 до 80 відсотків потрібно 36 хвилин. До звичайних режимів водіння Eco, Comfort, Normal і Sport додається Traction. Skoda каже, що він створений для слизьких поверхонь і ґрунтових доріг, пропонуючи постійний повний привід на швидкості до 20 км/год.
Фарба Mamba Green, яка також доступна для Octavia RS, робить електричний позашляховик досить сміливим для Skoda. Стандартні 20-дюймові та додаткові 21-дюймові колісні диски також демонструють, що чеський бренд намагається бути більш захоплюючим і дистанціюватися від буденних дизайнів минулого. Є повністю світлодіодні матричні фари разом із широким заднім відбивачем, подібним до того, що ви знайдете на Octavia RS і Kodiaq RS.
По всьому екстер’єру представлений асортимент чорних акцентів у поєднанні із зеленим значком RS, встановленим на передніх крилах. Відома як «Кришталеве обличчя», решітка з підсвічуванням є стандартною та містить 131 світлодіод, щоб Enyaq iV RS виділявся вночі. Повністю світлодіодні задні ліхтарі також є стандартними, а передні та задні ліхтарі «танцюють», коли ви відмикаєте автомобіль.
Skoda покращила інтер’єр спортивними сидіннями з більшою бічною підтримкою та вбудованими підголівниками. Тканина Suedia чорного кольору використовується для сидінь і панелі приладів, де зелена строчка створює контрастний ефект. На дверях також є штучне оздоблення з вуглецевого волокна, чорна обшивка стелі, кермо з плоским низом, зелене навколишнє освітлення та чорні стійки.
Enyaq iV RS надійде в продаж наступного року, щоб розвинути вже комерційний успіх Skoda, оскільки з моменту запуску моделі в 2020 році було продано понад 100 000 одиниць електричного позашляховика.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…