Новини

Новий Hyundai Ioniq 6 кидає виклик Tesla

Електромобіль Hyundai Ioniq 6 буде доступний для замовлення з 9 листопада лише в комплектації First Edition, а пізніше планується випуск інших варіантів.

Нова модель, яку Hyundai назвали Electric Streamliner, використовує майже ту ж технологію, що й Ioniq 5. Модель може бути оснащена акумуляторною батареєю ємністю 58 або 77,4 кВт-год. Однак завдяки використанню найновіших технологій і своїй надзвичайно обтічній формі (він має коефіцієнт лобового опору лише 0,21 Cd), Ioniq 6 може перевершити максимальний заявлений діапазон найефективнішого Ioniq 5 на 64 милі.

Лімітований Ioniq 6 First Edition за ціною від 63 600 доларів отримав кілька додаткових ексклюзивних елементів дизайну екстер’єру та інтер’єру. Зовні 20-дюймові колеса моделі мають матове чорне покриття, а також є глянцеві чорні молдинги спереду, ззаду та збоку, а також кришки дзеркал.

Інші особливості First Edition включають підігрів передніх і задніх сидінь, підігрів керма, люк з електроприводом, бездротовий зарядний пристрій для телефону та двері багажника з електроприводом.

First Edition використовує батарею ємністю 77,4 кВт/год з повнопривідною трансмісією, що забезпечує потужність 321 к.с. і 605 Нм крутного моменту. На базі тієї самої платформи E-GMP, що й у Ioniq 5, є вбудована система зарядки з надшвидким зарядним пристроєм потужністю 350 кВт. Hyundai каже, що клієнти отримають безкоштовну річну підписку на пакет IONITY Premium.

Після першого випуску Ioniq 6 також буде доступний у двох інших комплектаціях: Premium і Ultimate. Ціни на решту модельного ряду ще не оголошено, але ми очікуємо, що одна з них буде нижчою за версію First Edition, з меншою кількістю обладнання та потенційно меншим акумулятором на 58 кВт/год. Ioniq 6, оснащений батареєю ємністю 58 кВт/год, матиме моно привід, тоді як версія на 77,4 кВт/год має повний привід, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 5,1 секунди.

Архітектура Hyundai E-GMP може підтримувати зарядку як 400 В, так і 800 В, причому зарядка 800 В є стандартною. За допомогою швидкого зарядного пристрою Ioniq 6 можна зарядити від 10 до 80 відсотків всього за 18 хвилин.

Маючи довжину 4855 мм, він довший за своїх основних конкурентів, включаючи Tesla, а з колісною базою 2950 мм забезпечує вражаючий простір ззаду. Однак, на відміну від деяких конкурентів, Ioniq 6 — це лише седан із вузьким отвором для багажу. При цьому Hyundai ще не розкрила подробиць загальної місткості багажника.

Панель приладів Ioniq 6 має схожу тему з моделлю 5 із двома 12-дюймовими екранами інформаційно-розважальної системи та дисплея водія на панелі приладів. Є додаткові екрани, розташовані на кожному кінці приладової панелі, також для системи камери, яка може замінити традиційні дверні дзеркала.

Recent Posts

Штраф до 17 000 грн і позбавлення прав: в Україні готують нову заборону для автомобілістів

Найближчим часом в Україні з'явиться нова заборона для автомобілістів. Законопроєкт №9642 внесено до Верховної Ради,…

23.11.2024

Одна маловідома кнопка в автомобілі, яка в рази спрощує паркування

Паркування в умовах обмеженого простору може стати для автомобілістів справжнім кошмаром. Однак одна маловідома функція…

23.11.2024

Найнадійніші японські гібриди: ТОП-10 моделей 2024 року

В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…

22.11.2024

Як довго можна зберігати бензин у каністрі: водіям важливо знати

Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…

22.11.2024

Найкращі кросовери з пробігом: ТОП-7 моделей для перепродажу

Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…

22.11.2024

Десять прихованих автомобільних технологій: чого ви не знали про можливості вашого авто

Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…

22.11.2024