Новини

Новий Hyundai Ioniq 6 кидає виклик Tesla

Електромобіль Hyundai Ioniq 6 буде доступний для замовлення з 9 листопада лише в комплектації First Edition, а пізніше планується випуск інших варіантів.

Нова модель, яку Hyundai назвали Electric Streamliner, використовує майже ту ж технологію, що й Ioniq 5. Модель може бути оснащена акумуляторною батареєю ємністю 58 або 77,4 кВт-год. Однак завдяки використанню найновіших технологій і своїй надзвичайно обтічній формі (він має коефіцієнт лобового опору лише 0,21 Cd), Ioniq 6 може перевершити максимальний заявлений діапазон найефективнішого Ioniq 5 на 64 милі.

Лімітований Ioniq 6 First Edition за ціною від 63 600 доларів отримав кілька додаткових ексклюзивних елементів дизайну екстер’єру та інтер’єру. Зовні 20-дюймові колеса моделі мають матове чорне покриття, а також є глянцеві чорні молдинги спереду, ззаду та збоку, а також кришки дзеркал.

Інші особливості First Edition включають підігрів передніх і задніх сидінь, підігрів керма, люк з електроприводом, бездротовий зарядний пристрій для телефону та двері багажника з електроприводом.

First Edition використовує батарею ємністю 77,4 кВт/год з повнопривідною трансмісією, що забезпечує потужність 321 к.с. і 605 Нм крутного моменту. На базі тієї самої платформи E-GMP, що й у Ioniq 5, є вбудована система зарядки з надшвидким зарядним пристроєм потужністю 350 кВт. Hyundai каже, що клієнти отримають безкоштовну річну підписку на пакет IONITY Premium.

Після першого випуску Ioniq 6 також буде доступний у двох інших комплектаціях: Premium і Ultimate. Ціни на решту модельного ряду ще не оголошено, але ми очікуємо, що одна з них буде нижчою за версію First Edition, з меншою кількістю обладнання та потенційно меншим акумулятором на 58 кВт/год. Ioniq 6, оснащений батареєю ємністю 58 кВт/год, матиме моно привід, тоді як версія на 77,4 кВт/год має повний привід, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 5,1 секунди.

Архітектура Hyundai E-GMP може підтримувати зарядку як 400 В, так і 800 В, причому зарядка 800 В є стандартною. За допомогою швидкого зарядного пристрою Ioniq 6 можна зарядити від 10 до 80 відсотків всього за 18 хвилин.

Маючи довжину 4855 мм, він довший за своїх основних конкурентів, включаючи Tesla, а з колісною базою 2950 мм забезпечує вражаючий простір ззаду. Однак, на відміну від деяких конкурентів, Ioniq 6 — це лише седан із вузьким отвором для багажу. При цьому Hyundai ще не розкрила подробиць загальної місткості багажника.

Панель приладів Ioniq 6 має схожу тему з моделлю 5 із двома 12-дюймовими екранами інформаційно-розважальної системи та дисплея водія на панелі приладів. Є додаткові екрани, розташовані на кожному кінці приладової панелі, також для системи камери, яка може замінити традиційні дверні дзеркала.

Share
автор
Artem Boyko

Recent Posts

За зйомку ДТП можна потрапити за грати: де такі суворі правила

В Україні зйомка ДТП не заборонена, але в Європі за це можуть жорстко штрафувати чи…

23.05.2025

Нові штрафи для водіїв до 34 000 гривень: що готують у Верховній Раді

В Україні готують нові штрафи для водіїв до 34 000 гривень за перевищення швидкості, шум…

23.05.2025

Штрафи до 40 тисяч: поліція посилила контроль за водіями в селах

Поліція активізувала контроль за водіями в селах, штрафи за відсутність прав та реєстрації можуть сягати…

23.05.2025

ТОП-7 дизельних двигунів із легендарною надійністю, які не вбити

Досліджуйте ТОП-7 найнадійніших дизельних двигунів, які вражають довговічністю та економічністю. Відкрийте для себе легенди автомобільної…

23.05.2025

Оштрафують при першій зупинці: без чого водію заборонено сідати за кермо

З 1 січня 2025 року в Україні заборонено керувати авто без поліса ОСЦПВ. Штраф за…

23.05.2025

Білий рушник на дзеркалі автомобіля: що він означає для водіїв

Білий рушник на дзеркалі автомобіля сигналізує про проблеми з транспортом. Дізнайтеся, що він означає в…

23.05.2025