Компанія «Поділлянафтозбут», що працює на ринку під брендом Chipo, запустила власну марку дизельного пального з покращеними показниками якості – Extro.
Про це повідомили у пресслужбі мережі.
«Його (ДП — ред.) особливість у додаванні багатофункційного пакету присадок Pachem-D100B, що забезпечує дизелю миючі й захисні властивості, а також гарантує чистоту системи двигуна й економію пального», — йдеться у повідомлені.
Окрім цього, таке дизпальне також має вищі екологічні характеристики, ніж дизпальне стандартних марок.
«Extro – це дизель нового покоління, параметри якого відповідають, а за окремими характеристиками перевищують стандарти для цього виду пального. Воно володіє покращеними миючими, антикорозійними, антипінними, мастильними, антиокислювальними, деемульсаційними й антиосадовими властивостями», — додали у компанії.
Наразі ДП Extro реалізується на 14 АЗС мережі за ціною 54,50 грн/л.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…