Компанія «Поділлянафтозбут», що працює на ринку під брендом Chipo, запустила власну марку дизельного пального з покращеними показниками якості – Extro.
Про це повідомили у пресслужбі мережі.
«Його (ДП — ред.) особливість у додаванні багатофункційного пакету присадок Pachem-D100B, що забезпечує дизелю миючі й захисні властивості, а також гарантує чистоту системи двигуна й економію пального», — йдеться у повідомлені.
Окрім цього, таке дизпальне також має вищі екологічні характеристики, ніж дизпальне стандартних марок.
«Extro – це дизель нового покоління, параметри якого відповідають, а за окремими характеристиками перевищують стандарти для цього виду пального. Воно володіє покращеними миючими, антикорозійними, антипінними, мастильними, антиокислювальними, деемульсаційними й антиосадовими властивостями», — додали у компанії.
Наразі ДП Extro реалізується на 14 АЗС мережі за ціною 54,50 грн/л.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…