На Закарпатті помітили класичний Renault R8.
Ретро-авто вже не один рік зберігає у себе вдома місцевий священик і воно потребує реставрації.
Імовірно, що це єдиний Renault R8 в Україні, хоча модель С-класу була досить масовою: з 1962 по 1976 роки випустили майже 1,5 мільйони таких седанів.
Крім Франції, модель випускали ще в 11 країнах світу, причому складання навіть налагодили соціалістичні Болгарії (як Bulgarrenault 8) та Румунії (як Dacia 1100).
Автомобіль довжиною приблизно 4 м відрізняється оригінальним незграбним дизайном. Його конструкція — дуже цікава. По-перше, двигун розташований ззаду. Спочатку седан оснащували 1,0-літровим 44-сильним двигуном, а в 1964 році з’явився 1,1-літровий 50-сильний Renault 8 Major. Потім додали спортивні варіанти Gordini потужністю 90-100 к.с., здатні розвинути 180 км/год.
По-друге, крім стандартної 4-ступінчастої механічної коробки пропонували оригінальну 3-ступінчасту напівавтоматичну трансмісію з кнопками замість важеля. Крім того, недорогий седан отримав дискові гальма всіх коліс — рідкість для 60-х років.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…