В Україні виявили рідкісний мотоцикл КМЗ М-53 1956 року.
Це одна із найрідкісніших моделей Київського мотозаводу. Їй присвячено відео на Youtube-каналі блогера Oleg AC.
Донині зберігся єдиний КМЗ М-53. Донедавна його місцезнаходження було таємницею, але тепер стало відомо, що він зберігається у колекціонера Олексія Попова.
Мотоцикл КМЗ М-53 створено у середині 50-х під керівництвом М. Позднякова. По суті це перша повністю самостійна розробка Київського мотозаводу, адже до цього підприємство випускало модель М-72, виробництво якої перенесли з Горького (Нижнього Новгорода).
КМЗ М-53 оснащений опозитним двигуном меншого, ніж у М-72 об’єму (500 куб. см), але був потужнішим — 28 к.с. До того ж мотоцикл був легшим (185 кг), тому розвивав 125 км/год і вважався однією з найшвидших радянських моделей тих років. Витрата палива становила 4,5 л/100 км. На М-53 впровадили безліч новацій — передня вилка, маятникова задня підвіска і широке зручне сидіння.
Модель фактично була готова до виробництва, але в серію не пішла, адже радянська влада закрила програму розвитку 500-кубових мотоциклів. Усього випустили лише кілька прототипів М-53.
Хоча мотоцикл не став серійним, він визначив розвиток київських мотоциклів на роки вперед.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…