Європейський підрозділ Toyota оцінив втрати в 526 млн євро, а Renault – у 2,3 млрд євро
Іноземні автомобільні бренди вже втратили близько 4,5 млрд євро після того, як залишили російський ринок. На думку експерта автомобільного ринку Володимира Беспалова, такі збитки автоконцернів пов’язані з нереалізованими інвестиціями в країні, а також майже безоплатною передачею активів партнерам.
У Nissan, згідно з фінансовим звітом компанії, збитки через продаж бізнесу в Росії оцінили в 165 млн євро, при цьому виручка виробника за II квартал скоротилася на 68% в порівнянні з аналогічним періодом 2021 р.
Крім того, європейський підрозділ Toyota оцінив втрати в 526 млн євро, а Renault – у 2,3 млрд євро. Після продажу підприємства в Підмосков’ї Мercedes-Benz, у свою чергу, заявив про втрати 1,4 млрд євро.
Як зазначив Беспалов, раніше автовиробники активно вкладали кошти на російський ринок, але після припинення діяльності в країні ці вкладення доводиться вписувати в збиток. При цьому експерт вважає, що вихід для іноземних брендів з точки зору втрати ринку збуту є фактором «неприємним, але не смертельним». Експерт зазначає, що обсяг російського ринку нових машин у стабільному стані становить 1,5–2 млн. штук на рік. Це приблизно 2% від глобального продажу автомобілів.
Тому втрату російського ринку для іноземних автомобільних компаній не можна вважати значущою, додав Беспалов.
В Україні все частіше зустрічаються автомобілі з варіаторною трансмісією. Вони зручні і прості в експлуатації,…
У житті кожного автомобіліста може настати момент, коли доводиться продавати свій автомобіль на вторинному ринку.…
Кожен автомобіліст знає, що червоний сигнал світлофора забороняє рух транспорту. Водночас багато хто забуває, що…
Нерідко зупинка автомобіля поліцією викликає у українських водіїв справжню паніку навіть без очевидних причин. Це…
Тисячам українців загрожують штрафи в розмірі 425 гривень за їзду з «неправильними» правами, навіть якщо…
З приходом літа в Україні температура атмосферного повітря нерідко перевищує позначку +30°C, що означає, що…