Європейський підрозділ Toyota оцінив втрати в 526 млн євро, а Renault – у 2,3 млрд євро
Іноземні автомобільні бренди вже втратили близько 4,5 млрд євро після того, як залишили російський ринок. На думку експерта автомобільного ринку Володимира Беспалова, такі збитки автоконцернів пов’язані з нереалізованими інвестиціями в країні, а також майже безоплатною передачею активів партнерам.
У Nissan, згідно з фінансовим звітом компанії, збитки через продаж бізнесу в Росії оцінили в 165 млн євро, при цьому виручка виробника за II квартал скоротилася на 68% в порівнянні з аналогічним періодом 2021 р.
Крім того, європейський підрозділ Toyota оцінив втрати в 526 млн євро, а Renault – у 2,3 млрд євро. Після продажу підприємства в Підмосков’ї Мercedes-Benz, у свою чергу, заявив про втрати 1,4 млрд євро.
Як зазначив Беспалов, раніше автовиробники активно вкладали кошти на російський ринок, але після припинення діяльності в країні ці вкладення доводиться вписувати в збиток. При цьому експерт вважає, що вихід для іноземних брендів з точки зору втрати ринку збуту є фактором «неприємним, але не смертельним». Експерт зазначає, що обсяг російського ринку нових машин у стабільному стані становить 1,5–2 млн. штук на рік. Це приблизно 2% від глобального продажу автомобілів.
Тому втрату російського ринку для іноземних автомобільних компаній не можна вважати значущою, додав Беспалов.
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…