Європейський підрозділ Toyota оцінив втрати в 526 млн євро, а Renault – у 2,3 млрд євро
Іноземні автомобільні бренди вже втратили близько 4,5 млрд євро після того, як залишили російський ринок. На думку експерта автомобільного ринку Володимира Беспалова, такі збитки автоконцернів пов’язані з нереалізованими інвестиціями в країні, а також майже безоплатною передачею активів партнерам.
У Nissan, згідно з фінансовим звітом компанії, збитки через продаж бізнесу в Росії оцінили в 165 млн євро, при цьому виручка виробника за II квартал скоротилася на 68% в порівнянні з аналогічним періодом 2021 р.
Крім того, європейський підрозділ Toyota оцінив втрати в 526 млн євро, а Renault – у 2,3 млрд євро. Після продажу підприємства в Підмосков’ї Мercedes-Benz, у свою чергу, заявив про втрати 1,4 млрд євро.
Як зазначив Беспалов, раніше автовиробники активно вкладали кошти на російський ринок, але після припинення діяльності в країні ці вкладення доводиться вписувати в збиток. При цьому експерт вважає, що вихід для іноземних брендів з точки зору втрати ринку збуту є фактором «неприємним, але не смертельним». Експерт зазначає, що обсяг російського ринку нових машин у стабільному стані становить 1,5–2 млн. штук на рік. Це приблизно 2% від глобального продажу автомобілів.
Тому втрату російського ринку для іноземних автомобільних компаній не можна вважати значущою, додав Беспалов.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…