Європейський підрозділ Toyota оцінив втрати в 526 млн євро, а Renault – у 2,3 млрд євро
Іноземні автомобільні бренди вже втратили близько 4,5 млрд євро після того, як залишили російський ринок. На думку експерта автомобільного ринку Володимира Беспалова, такі збитки автоконцернів пов’язані з нереалізованими інвестиціями в країні, а також майже безоплатною передачею активів партнерам.
У Nissan, згідно з фінансовим звітом компанії, збитки через продаж бізнесу в Росії оцінили в 165 млн євро, при цьому виручка виробника за II квартал скоротилася на 68% в порівнянні з аналогічним періодом 2021 р.
Крім того, європейський підрозділ Toyota оцінив втрати в 526 млн євро, а Renault – у 2,3 млрд євро. Після продажу підприємства в Підмосков’ї Мercedes-Benz, у свою чергу, заявив про втрати 1,4 млрд євро.
Як зазначив Беспалов, раніше автовиробники активно вкладали кошти на російський ринок, але після припинення діяльності в країні ці вкладення доводиться вписувати в збиток. При цьому експерт вважає, що вихід для іноземних брендів з точки зору втрати ринку збуту є фактором «неприємним, але не смертельним». Експерт зазначає, що обсяг російського ринку нових машин у стабільному стані становить 1,5–2 млн. штук на рік. Це приблизно 2% від глобального продажу автомобілів.
Тому втрату російського ринку для іноземних автомобільних компаній не можна вважати значущою, додав Беспалов.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…