Ситуація на українському ринку залишається доволі складною.
Зокрема трейдери, що реалізують продукт у чорноморських портах, відзначають зменшення кількості суднових відвантажень в Україну. Наприкінці жовтня припинилися постачання індійського ресурсу, який мав стійкий попит серед українських покупців. Минулого тижня до українських портів прямувало два судна, що везуть приблизно 10 тис. тонн дизпального, але станом на п’ятницю жодне з них ще не почало розвантаження. Також до Ізмаїлу йде корабель із 4,6 тис. тонн продукту, який було завантажено у Греції, його прибуття очікується орієнтовно 15 листопада. У румунських і болгарських портах також поменшало дизпального, зазначають учасники ринку.
Минулого тижня ціни на болгарських терміналах стрімко знижувались. Повернення до роботи частини французьких НПЗ після завершення страйків сприяло зменшенню котирувань у північно-західній Європі й Середземному морі. На болгарських терміналах автомобільні партії дизпалива здешевшали до $1 160-1 205/т на умовах EXW.
На польському напрямку також спостерігалося зменшення цін за укладеними угодами.
Великі постачальники ресурсу прогнозують, що ситуація на ринку дизпального буде погіршуватись. Високий попит сприятиме здорожчанню дизельного пального.
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…