Ситуація на українському ринку залишається доволі складною.
Зокрема трейдери, що реалізують продукт у чорноморських портах, відзначають зменшення кількості суднових відвантажень в Україну. Наприкінці жовтня припинилися постачання індійського ресурсу, який мав стійкий попит серед українських покупців. Минулого тижня до українських портів прямувало два судна, що везуть приблизно 10 тис. тонн дизпального, але станом на п’ятницю жодне з них ще не почало розвантаження. Також до Ізмаїлу йде корабель із 4,6 тис. тонн продукту, який було завантажено у Греції, його прибуття очікується орієнтовно 15 листопада. У румунських і болгарських портах також поменшало дизпального, зазначають учасники ринку.
Минулого тижня ціни на болгарських терміналах стрімко знижувались. Повернення до роботи частини французьких НПЗ після завершення страйків сприяло зменшенню котирувань у північно-західній Європі й Середземному морі. На болгарських терміналах автомобільні партії дизпалива здешевшали до $1 160-1 205/т на умовах EXW.
На польському напрямку також спостерігалося зменшення цін за укладеними угодами.
Великі постачальники ресурсу прогнозують, що ситуація на ринку дизпального буде погіршуватись. Високий попит сприятиме здорожчанню дизельного пального.
Останнім часом поліція почала частіше притягати українських водіїв до відповідальності за відсутність вогнегасника в автомобілі.…
Відомий американський блогер і автомеханік Скотті Кілмер попередив своїх підписників на YouTube про високі витрати…
Мало хто з українських водіїв буде зустрічі з патрульною поліцією, оскільки це майже гарантовано означає…
Серед українських автомобілістів поширена думка, що штраф за порушення правил дорожнього руху можна отримати лише…
У зв'язку зі скасуванням в Україні обов'язкового технічного огляду для більшості легкових автомобілів поліція посилила…
В Україні з кожним роком зростає кількість випадків позбавлення прав за нетверезе водіння. При цьому…