Ситуація на українському ринку залишається доволі складною.
Зокрема трейдери, що реалізують продукт у чорноморських портах, відзначають зменшення кількості суднових відвантажень в Україну. Наприкінці жовтня припинилися постачання індійського ресурсу, який мав стійкий попит серед українських покупців. Минулого тижня до українських портів прямувало два судна, що везуть приблизно 10 тис. тонн дизпального, але станом на п’ятницю жодне з них ще не почало розвантаження. Також до Ізмаїлу йде корабель із 4,6 тис. тонн продукту, який було завантажено у Греції, його прибуття очікується орієнтовно 15 листопада. У румунських і болгарських портах також поменшало дизпального, зазначають учасники ринку.
Минулого тижня ціни на болгарських терміналах стрімко знижувались. Повернення до роботи частини французьких НПЗ після завершення страйків сприяло зменшенню котирувань у північно-західній Європі й Середземному морі. На болгарських терміналах автомобільні партії дизпалива здешевшали до $1 160-1 205/т на умовах EXW.
На польському напрямку також спостерігалося зменшення цін за укладеними угодами.
Великі постачальники ресурсу прогнозують, що ситуація на ринку дизпального буде погіршуватись. Високий попит сприятиме здорожчанню дизельного пального.
Іноді власники сучасних автомобілів стикаються з активацією індикатора "Check Engine" на приладовій панелі і просто…
Мало хто з водіїв в Україні буде радий, якщо його зупинить поліція. Навіть якщо спілкування…
Зростання цін на автомобільне пальне змушує українських водіїв шукати нові способи економії. Одним із них…
Уряд України розглядає пропозицію щодо обов'язкового взяття на облік усіх транспортних засобів, що належать бізнесам,…
Українські водії можуть бути оштрафовані за безліч різних порушень, включно з тими, які на перший…
Заміна моторної оливи є критично важливою процедурою для підтримки здоров'я двигуна. Автовиробники рекомендують міняти оливу…