Categories: Новини

Власників єврономерів поставили перед жорстоким вибором

Власники «євроблях» ризикують найближчим часом стати нев’їзними в ЄС і отримати штрафи на чималі суми. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив журналіст Євгеній Плинський.

За його словами, почалося все зі спільного розслідування Посольства Литви в Україні та місцевої влади. Розглядалися переважно схеми перевезення таких машин.

— «Виявляється, фуфлижні довіреності за якими наші «щасливчики» їздять по Україні, можуть принести їм великі проблеми. Якщо ти згідно з довіреністю заявляєш, що працюєш на литовську компанію, то зобов’язаний мати трудовий договір з цією компанією зареєстрований на біржі праці Литви. А оформити ти його можеш, якщо тільки маєш дозвіл від влади на роботу в Литві за який потрібно платити до 150 євро щорічно. У кого є ці документи? Правильно, ні у кого», — підкреслив Плинський.

— «Думаю не довго залишилося чекати. Наше МЗС цьому вже сприяє. До речі, думаю, з Польщею таже схема може бути», — підсумував Плинський.

Євробляхи в Україні та ЄС

За 2,5 роки ДФС виписала штрафів на рекордну суму за часи Незалежності – 205,6 мільйона гривень, всі вони — водіям авто на іноземних номерах. Причиною є порушення митного законодавства, бо водії перевищили дозволені терміни транзиту та тимчасового ввезення таких машин.

За неофіційною інформацією, кількість автомобілів на «єврономерах» в Україні перевищує півтора мільйона. Вживані авто переганяють практично з усієї Європи до Польщі, Латвії та Литви. Якщо загалом у зоні Євросоюзу середній вік авто 10,7 року, то в цих трьох країнах – 16-17 років.

Кількість євроблях в Україні: офіційні дані

Коштують вони відносно дешево, що приваблює українських покупців. Крім того, деякі фірми намагаються уникнути сплати податків всередині Євросоюзу. Представники латвійської Асоціації автоторговців зазначають, що взагалі 80% вживаних авто в Латвії продаються нелегально. Їх купують в Німеччині, а потім продають від імені фіктивних підприємств, не сплачуючи податок на додану вартість.

Не так давно Служба державних доходів Латвії виявила кілька схем торгівлі автомобілями через великий інтернет-портал без сплати податків і закрила його. За однією з найбільших схем виявлено близько 700 випадків продажу автомашин, збиток від якої в податковій сфері склав приблизно 500 тисяч євро.

Улюблені іноземні машини українських водіїв

Користуватись старим автомобілем в Європі дорожче, ніж придбати новий. З кожним роком екологічний податок для такої машини буде все більшим, як і страхування, без якого неможливо використовувати авто.

В Німеччині одні з найвищих екологічних податків. Близько 1,5-2 тисячі євро на рік може обійтися користування старою автівкою. В Чехії машину, старшу за 8 років, можна ввезти тільки з інших країн ЄС.

Recent Posts

ТЦК забрали права: що робити водієві в такій ситуації

Ситуації, коли співробітники ТЦК під час спілкування з громадянами, виходять за рамки своїх повноважень, останнім…

21.09.2024

50 тисяч штрафу і конфіскація авто: за що українським водіям загрожує максимальне покарання

Порушення ПДР, як правило, вважається адміністративним правопорушенням і карається відповідно до Кодексу України про адміністративні…

21.09.2024

На все про все 30 днів: як ТЦК домагається обмеження водійських прав «ухилянтів»

З травня Територіальні центри комплектування (ТЦК) Міноборони отримали можливість застосовувати до осіб, які порушують мобілізаційне…

21.09.2024

Двигун під загрозою: що викликає шлам і як його позбутися

Для багатьох автовласників очевидна важливість моторної оливи для роботи двигуна. Воно не лише змащує внутрішні…

20.09.2024

Сім критичних помилок під час заміни моторної оливи, які вбивають автомобіль

Незважаючи на уявну простоту заміни моторного масла, це одна з тих операцій, де навіть невеликі…

20.09.2024

Негласні сигнали водіїв: цього не вчать в автошколі

Комунікація водіїв на дорозі - це ціла система вербальних і невербальних сигналів, яку осягнути можна…

20.09.2024