Американська компанія представила новий дизайн свого зарядного роз’єму та перейменувала його на Північноамериканський стандарт зарядки (NACS).
Презентація супроводжувалася заявою, що це найпоширеніший стандарт у Північній Америці.
У Tesla розраховують, що автовиробники та оператори зарядних мереж оцінять внесок компанії в прискорення переходу світу до «зеленої» енергетики й «з нетерпінням чекають на майбутні електромобілі, які використовують дизайн NACS й заряджаються у мережах Tesla Supercharging та Destination Charging».
Новий роз’єм Tesla – універсальний. Він дозволяє поповнювати батареї як змінним, так і постійним струмом потужністю до 1 МВт. У ньому немає частин, що рухаються, він вдвічі менший та вдвічі потужніший за комбіновані роз’єми CCS, що широко використовуються в Європі та США. Якщо NACS стане новим галузевим стандартом, то в майбутньому зможе витіснити CCS.
Цікаво, що файли дизайну та специфікації Tesla виклала у вільний доступ, заявивши, що працює над кодифікацією роз’єму для зарядки в якості загальнодоступного стандарту. Вони включають таблиці даних для роз’ємів постійного та змінного струму, а також три файли САПР (система автоматизованого проектування робіт).
Очевидно, що таким чином в Tesla вирішили посприяти зацікавленності потенційних користувачів у своїй зарядці.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…