Євген із Дніпра вирішив купити Trabant і знайшов екземпляр у досить стерпному стані. Його кузов переважно пластиковий, а тому не іржавіє.
Однак 600-кубовий двигун Trabant 601 виявився проблемним та вимагав чимало уваги. Тоді Євген вирішив замінити його на електромотор. Спочатку вибір упав на силовий агрегат від електронавантажувача Balcancar, причому власник зберіг рідну механічну коробку передач. Trabant 601 оснастили свинцевими акумуляторами.
Однак потужності для Trabant не вистачало, тому вирішили встановити 109-сильний мотор від Nissan Leaf. Для нього довелося зробити саморобну раму та замінити півосі.
Тепер легкий (вагою менше за тонну) Trabant став навіть надто швидким. Довелося навіть запрошувати фахівця з чіп-тюнінг, щоб трохи утихомирити запал мотор.
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…