Автоексперти розповіли, з якими основними вузлами та агрегатами можуть виникнути проблеми під час проходження техогляду в Україні, який з 2023 року буде зобов’язаний пройти кожен автомобіль в країні.
Проблеми можуть виникнути зі старими машинами з каталізатором або сажевим фільтром. Вони працюють близько 300 тисяч кілометрів або 10 років за середньостатистичної експлуатації автомобіля. Коли вони вони виходять з ладу, автомеханіки вирізають відповідні деталі, ставлять обманки або перепрограмують комп’ютер.
Крім того, проблемними можуть бути авто з американською оптикою, тому що стандарти світла різняться з Європою. Американську фару, навіть якщо вона справно працює, необхідно буде замінити на європейську оптику.
Фахівці перевірятимуть усі ключові системи та агрегати машини: двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо.
Китайська компанія BYD розробила унікальну гібридну силову установку з екстремально низькою витратою палива і величезним…
Електричні автомобілі набирають популярності по всьому світу, і Україна не є винятком. Водночас у автолюбителів…
Пташиний послід на автомобілі - проблема, яка може торкнутися кожного автовласника. Причому важливий тут не…
Автомобілі сьогодні є дорогою інвестицією, до якої не варто ставитися легковажно. Досвідчені автолюбителі педантично вивчають…
Перехід на літні шини часто супроводжується підвищеним шумом, що спричиняє водіям автомобілів та їхнім пасажирам…
Нові правила призвели до того, що деякі українські водії позбавляються своїх автомобілів. Транспортний засіб заберуть…