Автоексперти розповіли, з якими основними вузлами та агрегатами можуть виникнути проблеми під час проходження техогляду в Україні, який з 2023 року буде зобов’язаний пройти кожен автомобіль в країні.
Проблеми можуть виникнути зі старими машинами з каталізатором або сажевим фільтром. Вони працюють близько 300 тисяч кілометрів або 10 років за середньостатистичної експлуатації автомобіля. Коли вони вони виходять з ладу, автомеханіки вирізають відповідні деталі, ставлять обманки або перепрограмують комп’ютер.
Крім того, проблемними можуть бути авто з американською оптикою, тому що стандарти світла різняться з Європою. Американську фару, навіть якщо вона справно працює, необхідно буде замінити на європейську оптику.
Фахівці перевірятимуть усі ключові системи та агрегати машини: двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо.
Німецький автовиробник Audi представив свій новий кросовер RS Q8 Performance. Новинка стала найпотужнішою моделлю в…
Під час вибору як нового, так і вживаного автомобіля такий параметр як надійність виходить на…
Останніми місяцями в Україні почався справжній бум на зняття автомобілів з обліку МВС. Наприклад, якщо…
Турбовані двигуни останнім часом стали дедалі частіше з'являтися в автомобілях через свою потужність і продуктивність.…
Стало відомо, які моделі автомобілів є найпопулярнішими у світі наразі. Як повідомляє асоціація "Укравтопром", незважаючи…
До 20 червня деякі автовласники мали оновити дані в Територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки…