Буквально півроку тому мати електрокар в українських реаліях дефіциту палива було за щастя, але тепер ситуація кардинально змінилася. Так, через ракетні удари, що почастішали, на енергетичну інфраструктуру України, для більшості населених пунктів відключення світла стали абсолютно звичним явищем.
Через перебої з електроенергією в Україні різко скоротилася кількість зарядних станцій, на яких можна підзарядити електроавто. Якщо звичайні заправки, щоб компенсувати нестачу світла перейшли на генератори, то зарядні станції такої можливості здебільшого не мають. Це спричинило те, що на момент кінця листопада в Україні не працювало близько 70% зарядних станцій.
Тепер власники електричних авто потрапили в ту саму ситуацію, що й власники бензинових та дизельних авто півроку тому. Так, для пошуку заправки з електроенергією доводиться використовувати мобільні додатки, а іноді й просто їздити містом у пошуках працюючих станцій. Заряджати електрокар вдома довго, а якщо враховувати постійні відключення світла, цей процес може розтягнутися на кілька днів.
Одним із виходів для власників електромобілів може стати покупка генераторів, але тут треба враховувати, що далеко не кожен генератор може заряджати електрокар, а також варто заздалегідь подбати про потрібну кількість палива, щоб генератор не припинив свою роботу в невідповідний момент.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…