Наприкінці минулого року Заволзький моторний завод припинив виробництво атмосферних двигунів ЗМЗ 520 серії. Цей двигуни серійно випускали з 1963 року. Останні зразки агрегатів, які були модернізованою версією двигуна ЗМЗ-53, збирали для автобусів ПАЗ (які традиційно використовуються для поховань померлих).
За 58-річну історію було випущено понад 6,5 мільйона таких восьмициліндрових двигунів. І ось тепер завод може перезапустити конвеєр. Все тому, що альтернативи цим моторам немає.
Остання версія заволзького «атмосферника» була 4,67-літровим V8, віддача якого становила від 128 до 138 кінських сил. Агрегат, вартість якого становила лише $4 тисячі, масово ставили на автобуси ПАЗ-3205. Дизельні аналоги коштували вдвічі дорожче. За минулий рік було зібрано 7607 таких двигунів.
Нині Заволзький моторний завод бачить зацікавленість перевізників бодай у якихось двигунах. Керівництво підприємства оцінює можливий обсяг замовлень. Якщо буде отримана достатня кількість заявок, виробництво старого «атмосферника» можуть запустити наступного року. Причому на конвеєр поставлять бензинову та біпаливну версії агрегату.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…