Заборонити електромобілі цієї зими планують у Швейцарії. Таке рішення продиктоване бажанням радикально зменшити енергоспоживання в країні.
Подібно до України Швейцарія відчуває дефіцит електроенергії. В альпійській країні збудовано мережу ГЕС, проте їх потужностей взимку не вистачає і доводиться імпортувати електроенергію з Німеччини та Франції. У минулому році було поставлено 5,7 млрд кіловат-годин.
У нинішньому році ситуація складна, адже Франція і Німеччина не здатні поставити достатню кількість електроенергії. У Франції на ремонт зупинено низку енергоблоків АЕС, а Німеччина намагається позбавитися залежності від російських енергоносіїв і сама скорочує енергоспоживання.
Влада Швейцарії збирається ввести режим тотальної економії електроенергії, вводить віялові відключення світла і готує низку обмежень. Зокрема, пропонується використовувати пральні машини за температури не більше 40 градусів і заборонити сауни.
Також планується повністю заборонити експлуатацію електромобілів під час віялових відключень електроенергії. В решту часу рекомендується обмежитися важливими поїздками — на роботу, в магазин за продуктами, до лікаря, до суду чи церкви.
А дозволену швидкість на швейцарських автомагістралях знизять із 120 до 100 км/год. Це дозволить заощадити паливо в авто з ДВЗ і заряд батарей електрокарів.
Наразі у Швейцарії зареєстровано 110 тисяч електромобілів. За статистикою, більшість із них власники заряджають вдома за допомогою пристроїв потужністю до 22 кВт, що збільшує навантаження на побутову електромережу.
Світова прем’єра концепту Neue Klasse стає дедалі ближчою. Саме він задає стиль усій лінійці BMW…
Jeep офіційно зняв із виробництва модель Renegade. Компактний кросовер прожив на ринку понад десятиліття, але…
Поки кросовери заполонили дороги, маленькі машини не здають позицій. Вони зручні у місті, економні та…
В Україні знову готуються до спекотних днів – синоптики прогнозують температуру близько +30 у більшості…
В Україні правила перевезення малечі в авто не змінилися – дітей зростом до 150 см…
Виробники авто часто пишуть у сервісній книжці: міняти масло треба кожні 15–20 тисяч кілометрів. На…