Новини

Nissan представив унікальну систему повного приводу e-4ORCE, розроблену для гібридів та електромобілів

Nissan представляє до уваги європейців найсучаснішу технологію. e-4ORCE – нову унікальну систему повного приводу, спеціально розроблену для гібридних та повністю електричних авто, яка забезпечує впевнене та ефективне керування транспортним засобом за будь-яких дорожніх умов.

Буква «e» в назві e-4ORCE означає, що система є повністю електричною. «4ORCE» – це фізична потужність автомобіля, а «4» – повний привід.

Команди розробників трансмісій Nissan поєднали свої всебічні професійні знання та зосередилися на розробці трьох основних складових: системі управління електромотором, системі повного приводу та технології керування шасі, аби створити інноваційну технологію, яка б забезпечила більшу надійність і динамічну стійкість авто в повсякденних дорожніх ситуаціях.

Плавна та динамічна їзда

Інноваційну систему повного приводу e-4ORCE було розроблено як для повністю електричних моделей Nissan, так і для тих, які працюють на базі новаторської системи e-POWER. В обох випадках колеса приводяться в рух виключно електромоторами, що живляться від акумулятора.

Загальна потужність X-Trail з системою подвійних електромоторів складає 157 кВт (213 к.с.). Завдяки цьому для розгону з 0 до 100 км/год потрібно лише 7 секунд. При цьому, у випадку поганого щеплення з дорогою чи буксування задніх коліс, система перекидає крутний момент на задню вісь і робить це в 10 000 разів швидше, ніж авто з механічною повнопривідною системою.

Загальна потужність системи e-4ORCE на Ariya – 225 кВт (306 к.с.) Завдяки цьому для розгону з 0 до 100 км/год потрібно лише 5,7 секунди. Обидві моделі характеризуються відмінною маневровістю за будь-яких дорожніх умов та дарують досвід динамічної та водночас плавної їзди.

Відмінний контроль на дорозі та інтуїтивно зрозуміле керування

У системі e-4ORCE акумулятор живить мотори, встановлених на кожній осі для незалежного та рівномірного управління колесами. Система e-4ORCE допомагає водієві легко слідувати заданій траєкторії повороту з мінімальним підрулюванням, дозволяючи йому на повну відчути потужність електромотора та насолодитися керуванням електрокара.

Впевненість за будь-яких дорожніх умов

Технологія e-4ORCE розподіляє крутний момент на передню та задню частини, покращуючи таким чином зчеплення коліс з дорожнім покриттям відповідно до його стану та умов руху авто. При цьому гальмівна система блокує окремо кожне з чотирьох коліс.

Таке чітке управління двомоторною системою та гальмівному механізму дозволяє легко керувати автомобілем незалежно від того, чи дорога мокра, забруднена олією, слизька від мокрого листя чи засніжена. Головне, що впливає на стійкість авто на дорозі, – це рівномірний розподіл потужності, генерованої двомоторною системою, що регулюється у 10 000 разів швидше, ніж авто з механічною повнопривідною системою.

Плавне гальмування – комфортна їзда всіх пасажирів

Додатковою перевагою технології e-4ORCE для всіх пасажирів є те, що вони можуть комфортно їхати та майже не відчувати «клювання» кузова під час уповільнення завдяки потужному рекуперативному гальмуванню. Дотримання рекуперативного балансу між передньою та задньою осями дозволяє зменшити таке «клювання» авто. Система з подвійним двигуном утримує більше регенеративної енергії, ніж система з одним двигуном, і таким чином робить автомобіль ще більш ефективним.

«e-4ORCE — це найновіша з багатьох передових технологій, розроблених Nissan за останні роки. Ми не можемо дочекатися, коли наші клієнти зможуть випробувати цю інноваційну систему, якою оснащені моделі Ariya e-4ORCE і новий Nissan X-Trail. Ми впевнені, що наші клієнти високо оцінять помітну різницю в керуванні авто», – ділиться Кліодна Лайонс, віцепрезидент з планування випуску продукції Nissan AMIEO.

Представлення ринку технології e-4ORCE є значним кроком на шляху компанії Nissan до переходу на електрокари та створення чистішого, безпечнішого світу, орієнтованого на соціум.

Recent Posts

Чому не можна глушити автомобіль із працюючим кондиціонером: назвали причину

Багато автомобілістів часто роблять одну й ту саму помилку під час завершення поїздки - спершу…

21.05.2024

Найулюбленіші дизельні авто українців: названо ТОП популярних моделей

Стало відомо, які дизельні автомобілі воліють купувати українці як на первинному, так і на вторинному…

21.05.2024

Раптово лопнула шина в автомобілі: чому так відбувається і як цього не допустити

Керування автомобілем пов'язане не тільки з певним комфортом і зручностями, а й несе з собою…

21.05.2024

“Дорога – не місце для випєндрьожа”: у поліції попередили водіїв про популярну ДТП

Перший заступник голови Департаменту патрульної поліції України Олексій Білошицький підняв у себе в Телеграмі актуальну…

21.05.2024

Штрафу не буде: кому з водіїв і коли можна їздити тротуарами та пішохідними доріжками

В Україні іноді можна помітити автомобілі, які проїжджають і навіть паркуються пішохідними доріжками та тротуарами.…

21.05.2024

Мобілізація водіїв: хто з автомобілістів автоматично потрапить до реєстру “Оберіг”

На тлі заходів щодо посилення мобілізації, у зв'язку з триваючою збройною агресією і загарбницькою війною…

21.05.2024