Модельний ряд компанії BMW на сьогодні просто величезний. Так, тут можна знайти як невеликі купе, так і величезні позашляховики. Попри те, що найбільш логічним кроком для компанії було б просувати продажі нових моделей, представник відділу розвитку BMW Моніка Дернай зробила зворотну заяву.
За словами представника BMW, сьогодні власникам авто їх марки краще не замислюватися про купівлю нового авто, а зробити максимальний наголос на збереженні старого. Все заради того, щоб зменшити негативну шкоду на довкілля. Серед іншого, топ-менеджер компанії запропонувала до останнього зберігати свій старий автомобіль і поступово його покращувати, як приклад, Дернай привела можливість освіжити салон.
При цьому, судячи з деяких заяв топ-менеджера компанії, вони хочуть внести нову практику і створити щось на зразок автомобілів конструкторів:
“Наприклад, щоб автомобілі були спроектовані так, щоб можна було купити нове сидіння і встановити замість старого. Тоді й уживаний автомобіль виглядатиме як новий і автовиробник матиме бізнес модель і від цього виграє все суспільство”
Водночас у компанії розуміють, що ідея про пересадку всіх людей на громадський транспорт або каршеринг це більше утопія, аніж хоч план який реально можна реалізувати. Тому в такій ситуації, єдине, що можна зробити, це ставитися до споживання вживаних машин більш свідомо.
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…