У Мінфіні висловилися проти повернення обов’язкового техогляду автомобілів в Україні, повідомляє Укррудпром.
“Договір про асоціацію України та ЄС передбачає запровадження обов’язкового технічного огляду для легкових автомобілів, які в’їжджатимуть з України до країн ЄС. Щодо внутрішнього ринку Європа жодних правил нам не диктує. Але тему обов’язкових техоглядів для легкових автомобілів просувають компанії, які хочуть заробляти на цьому. Хотів зазначити, що у нас вже давно діє обов’язковий техогляд для автобусів та вантажних автомобілів, і “ефективність” системи техогляду бачить кожен мешканець нашої країни”, – сказав заступник міністра фінансів та колишній заступник міністра інфраструктури Олександр Кава.
Тобто не виключено, що обов’язковий техогляд не повернуть і наступного року.
Нагадаємо, для приватного транспорту процедуру планували запустити 2022 року, але через війну відстрочили.
Окрім того, з 14 грудня в Україні змінюються правила реєстрації автомобілів. Оформляти по-новому потрібно буде все авто — як за першої реєстрації іномарок з-за кордону, так і при перереєстрації на нового власника (купівля-продаж, вступ у спадкування).
Кожен автовласник хоче, щоб його транспортний засіб прослужив якомога довше, але багато хто з нас…
Автомобілі класу люкс завжди вирізнялися високими стандартами, пропонуючи своїм власникам не тільки комфорт і статус,…
Незважаючи на те, що сучасні двигуни і мастила для них виробляються так, що прогрів стає…
Стало відомо, автомобілі якої марки в Україні воліють імпортувати найчастіше. Тільки у двох регіонах більш…
Міністерство енергетики США та американське Агентство з охорони довкілля провели власне дослідження, в рамках якого…
Жителі великих міст змушені регулярно опинятися в дорожніх заторах, що створює ризик не тільки втратити…