Фахівці Інституту досліджень авторинку визначили, на скільки постарів український авторинок у листопаді.
Як зазначається, у червні та липні, коли на ринку була максимальна кількість пропозицій продажу «свіжопригнаних» автомобілів без сплати митних платежів, середній вік машин в оголошеннях продажу складав 15,2 року — це найнижчий показник у 2022 році.
«У листопаді цей показник виявився навпаки максимально високим: 16,7 року. Тобто, автомобільний ринок України продовжує старіти — уже четвертий місяць поспіль, з моменту скасування так званого «нульового» розмитнення», – йдеться у повідомленні.
Також продовжує збільшуватися кількість легковиків, випущених після 1992 року (тобто старше 30 років): їх частка зросла з 11,7% у жовтні до 12% в листопаді. Це також максимальний показник у 2022 році, кажуть експерти.
У листопаді найбільше було реалізовано автомобілів саме 1992 року випуску.
Зазначимо, абсолютну більшість оголошень продажу на українському ринку надалі складають легковики вартістю до 10 тисяч доларів. Порівняно з жовтнем, частка таких автівок у листопаді майже не змінилася: вони надалі складають абсолютну більшість — 76% від загальної кількості.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…