Глава концерну Stellantis Карлос Таварес закликав владу Євросоюзу вжити заходів через майбутню жорстку конкуренцію на ринку ЄС з китайськими компаніями. Насамперед ця ситуація стосується електрокарів. Про це повідомляє видання Automotive News Europe.
За словами Тавареса, європейська практика регулювання викидів не є вигідною європейським автокомпаніям. Електрокари, що збираються в ЄС, виявляються на 40% дорожчими за машини китайських компаній. Якщо ринок Європи залишиться відкритим, локальним автовиробникам доведеться конкурувати безпосередньо з китайськими, що призведе до нерентабельних рішень — скорочення потужностей та перенесення збирання, аргументував голова Stellantis.
За його словами, європейські компанії, які виробляють сонячні батареї, не змогли витримати конкуренції з китайськими, і ситуація в автопромі може стати ідентичною, а у разі введення обмежень європейським автовиробникам буде важко працювати в КНР.
У багатьох авто, особливо європейських, у багажнику можна знайти щось на кшталт тонкої тросикової петельки.…
Раптово сіла батарея? Машина стояла на місці, але акумулятор розрядився – і це не перший…
У спеку асфальт плавиться, пластик тріскається, а гума старіє. Так, старає просто стоячи. Особливо якщо…
Коли стовпчик термометра зашкалює за +35 °C, моторна «жвавість» багатьох машин раптово зникає. Замість звичного…
Час від часу на українських дорогах погіршується стан не тільки покриття, але й розмітки на…
В Україні все частіше забирають водійські права не через п’янство, а через дії самих патрульних.…