Глава концерну Stellantis Карлос Таварес закликав владу Євросоюзу вжити заходів через майбутню жорстку конкуренцію на ринку ЄС з китайськими компаніями. Насамперед ця ситуація стосується електрокарів. Про це повідомляє видання Automotive News Europe.
За словами Тавареса, європейська практика регулювання викидів не є вигідною європейським автокомпаніям. Електрокари, що збираються в ЄС, виявляються на 40% дорожчими за машини китайських компаній. Якщо ринок Європи залишиться відкритим, локальним автовиробникам доведеться конкурувати безпосередньо з китайськими, що призведе до нерентабельних рішень — скорочення потужностей та перенесення збирання, аргументував голова Stellantis.
За його словами, європейські компанії, які виробляють сонячні батареї, не змогли витримати конкуренції з китайськими, і ситуація в автопромі може стати ідентичною, а у разі введення обмежень європейським автовиробникам буде важко працювати в КНР.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…