Глава концерну Stellantis Карлос Таварес закликав владу Євросоюзу вжити заходів через майбутню жорстку конкуренцію на ринку ЄС з китайськими компаніями. Насамперед ця ситуація стосується електрокарів. Про це повідомляє видання Automotive News Europe.
За словами Тавареса, європейська практика регулювання викидів не є вигідною європейським автокомпаніям. Електрокари, що збираються в ЄС, виявляються на 40% дорожчими за машини китайських компаній. Якщо ринок Європи залишиться відкритим, локальним автовиробникам доведеться конкурувати безпосередньо з китайськими, що призведе до нерентабельних рішень — скорочення потужностей та перенесення збирання, аргументував голова Stellantis.
За його словами, європейські компанії, які виробляють сонячні батареї, не змогли витримати конкуренції з китайськими, і ситуація в автопромі може стати ідентичною, а у разі введення обмежень європейським автовиробникам буде важко працювати в КНР.
Заміна моторної оливи є критично важливою процедурою для підтримки здоров'я двигуна. Автовиробники рекомендують міняти оливу…
Використання механічної коробки передач (МКПП) вимагає певних навичок і уважного ставлення до її особливостей. Однак,…
Дослідження, проведене порталом WhatCar, дало змогу скласти рейтинг найнадійніших дизельних автомобілів, які наразі пропонуються на…
Поломки автомобіля можуть виникнути з різних причин, і часто вони стають справжньою проблемою для водіїв.…
Останніми роками гібридні автомобілі стають дедалі популярнішими завдяки своїй економічності та меншому впливу на навколишнє…
Проїзд на червоне світло світлофора в Україні вважається одним із найсерйозніших порушень правил дорожнього руху.…