Як повністю розрядити електрокар Nissan Leaf? На це питання вирішили відповісти на автомобільному ютуб-каналі Auto Trader. Ведучі вирішили провести експеримент із вживаним електрокаром Nissan Leaf. Він показав, що під час руху на максимальній швидкості електромобіль втрачає заряд дуже швидко, і повністю розряджається вже за кілька десятків кілометрів.
Для випробувань взяли вживаний електромобіль Nissan Leaf 2012 року випуска з пробігом 115 тис. км. Так як електромобіль вже старенький, в звичайному темпі він проїжджає на одному заряді батареї приблизно 106 км, а якщо розігнатися – то в 3 рази менше, приблизно 35 км. На вулиці під час тестових випробувань була мінусова температура (приблизно -3 градусів за Цельсієм).
Проводили тести на трасі. Там Nissan Leaf вдалося розігнати до швидкості 159 км/годину: на цій швидкості він проїхав лише 4,9 км, після чого бортовий комп’ютер попередив, що запас ходу залишився лише на 39 км. Після чого електрокар став поступово сповільнюватися: спочатку до 156 км/год, потім до 153 і 151. Проїхавши треком у режимі випробувань 27 км, електрокар Nissan Leaf вже не міг видавати швидкість понад 150 км/год.
Після того, як Nissan Leaf подолав 32,6 км, бортовий комп’ютер повідомив про обмеження потужності електродвигуна і швидкість почала стрімко зменшуватися. В результаті в ході тестів електрокар подолав на максимальній швидкості відстань 34,7 км, перш ніж батарея повністю розрядилася.
Сучасні автомобілі мають десятки індикаторів, але саме жовта миготлива лампочка Check Engine часто викликає найбільше…
Нестабільні оберти двигуна – одна з найпоширеніших проблем, з якою стикаються власники автомобілів. На холостому…
Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……
Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…
Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…