Як повністю розрядити електрокар Nissan Leaf? На це питання вирішили відповісти на автомобільному ютуб-каналі Auto Trader. Ведучі вирішили провести експеримент із вживаним електрокаром Nissan Leaf. Він показав, що під час руху на максимальній швидкості електромобіль втрачає заряд дуже швидко, і повністю розряджається вже за кілька десятків кілометрів.
Для випробувань взяли вживаний електромобіль Nissan Leaf 2012 року випуска з пробігом 115 тис. км. Так як електромобіль вже старенький, в звичайному темпі він проїжджає на одному заряді батареї приблизно 106 км, а якщо розігнатися – то в 3 рази менше, приблизно 35 км. На вулиці під час тестових випробувань була мінусова температура (приблизно -3 градусів за Цельсієм).
Проводили тести на трасі. Там Nissan Leaf вдалося розігнати до швидкості 159 км/годину: на цій швидкості він проїхав лише 4,9 км, після чого бортовий комп’ютер попередив, що запас ходу залишився лише на 39 км. Після чого електрокар став поступово сповільнюватися: спочатку до 156 км/год, потім до 153 і 151. Проїхавши треком у режимі випробувань 27 км, електрокар Nissan Leaf вже не міг видавати швидкість понад 150 км/год.
Після того, як Nissan Leaf подолав 32,6 км, бортовий комп’ютер повідомив про обмеження потужності електродвигуна і швидкість почала стрімко зменшуватися. В результаті в ході тестів електрокар подолав на максимальній швидкості відстань 34,7 км, перш ніж батарея повністю розрядилася.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…