Перша дорога із сонячними батареями в Японії була побудована в Сагаміхарі (префектура Канагава). В Токіо нові технології запрацюють в порядку експерименту вже наступного року.
Система сонячних батарей буде встановлена під поверхнею траси і покрита спеціальними смолами, що збільшують термін експлуатації дороги.
“Така система здатна виробляти 16145 кіловат-годин електроенергії щороку, а це 10% потреби в електроенергії всієї країни”, – стверджують в префектурі столиці.
Частково перевести Токіо на відновлювану енергію уряд планує до Олімпіади 2020 року. А вже до 2030 року уряд планує задовольняти потреби великого міста на 30% за рахунок відновлюваної енергії.
Головний недолік подібних дорожніх систем – висока вартість, оскільки компоненти не випускаються серійно. У Франції, наприклад, 1 км високотехнологічної траси обійшовся у п’ять мільйонів євро. Саме тому уряд Токіо планує прокласти сонячні дороги неподалік від парковок, де їх облаштування окупить високу вартість.
Такі “сонячні” екодороги вже існують у Франції та Нідерландах.
Уряд сподівається, що інновації у Токіо допоможуть розповсюджувати сонячні дороги по всій країні.
Джерело: finance.ua
Зі зростанням температури літо приносить не тільки радість від сонячних днів, а й особливі вимоги…
Водії, які володіють автомобілями з центральним замком, можуть відкрити для себе нову функцію, яка допоможе…
Американський автомеханік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер стверджує, що простий інструмент може позбавити водіїв…
Останнім часом в Україні електрокари набувають великої популярності, проте купувати ці машини з салону мало…
Будь-яка купівля автомобіля - це важлива подія, що вимагає не тільки фінансових інвестицій, а й…
У міру того, як автомобільний ринок еволюціонує, споживачі стають дедалі зацікавленішими в уживаних автомобілях. Це…