Марка Renault випустила нову версію спорткара Megane RS під назвою Ultime.
Вже навесні нова версія Renault Megane RS Ultime замінить на ринку актуальні RS та RS Trophy, а після завершення продажів даної лімітованої партії шильдик RS піде в історію. Після цього спортивні моделі французький концерн Renault випускатиме виключно під брендом Alpine.
Відмінності версії Ultime від своїх попередників — переважно косметичні. Наприклад, на кузові нового хот-хетчу з’являться спеціальна графіка та матово-чорні акценти. Як і RS Trophy, новинка отримала розширені колісні арки (на 60 мм – спереду і 45 мм – ззаду), а також патрубок вихлопної системи, що знаходиться по центру заднього бампера.
У салоні Renault Megane RS Ultime з’являться ковшеподібні сидіння Recaro з обробкою з алькантари, а також спеціальна табличка з номером конкретного екземпляра та автографом гонщика Лорана Хургона: він є автором рекордів кількох трас для спорткарів з переднім приводом, поставлених саме за кермом моделі Megane. Крім цього, Лоран Хургон безпосередньо брав участь у розробці самого хот-хетчу.
Версія Renault Megane RS Ultime вийде на ринок майже в максимальній комплектації. Для машини запропонують лише дві опції: проекційний дисплей, а також люк у даху. За замовчуванням увійдуть, наприклад, мультимедіасистема з 9,3-дюймовим монітором, акустикою Bose і бортовим блоком телеметрії, а також 19-дюймові колісні диски з напівсликами Bridgestone Potenza S007 і повнокероване шасі.
При цьому 1,8-літровий наддувний двигун у виконанні RS Ultime розвиває колишні 300 к.с. Усього буде випущено лише 1976 таких автомобілів: на згадку про рік, коли було засновано підрозділ Renault Sport.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…