Новини

Українцям на АЗС замість бензину продають “бодягу”: де заливають фальсифікат

В Україні зменшується кількість фальсифікованого пального. А ті невеликі обсяги, які все ще є на ринку, продають в невеликих містах, розповіли в Інституті споживчих експертиз. Фахівці зпзначили, що як це не дивно, але ситуацію з якістю пального, покращила війна.

“Через дії агресора в Україні припинила роботу суттєва частина так званих міні-НПЗ. Це напів-, а частіше нелегальні виробники з дуже низькою глибиною переробки, які в Україні вже встигли отримати прізвисько “самовари”. Саме вони донедавна наповнювали ринок неякісним пальним”, – розповіли експерти.

Експерти зазначили, що на роботу “самоварів” вплинули два чинники:

– найбільші з них розбили російські бомби та снаряди;

– інші знизили обсяги через проблеми з ресурсами та логістикою.

“Тепер [багатьом мережам АЗС] доводиться торгувати імпортованим пальним. А кількість кустарного пального, що залишилася, пішла переважно малим регіональним мережам, оскільки їм не потрібні значні обсяги”, – зазначили в інституті.

Тому українцям, які мешкають у невеликих містах, радять проїхати “зайвих кілька кілометрів до великої заправки”, щоб залити в автомобіль дійсно якісне пальне.

На яких АЗС все ще “бодяжать” бензин

В той же час, зазначили експерти, зараз “бодяжать” бензин А-95 лише кілька мереж, серед яких – ANP та АВІАС. Втім, стверджується, що ці мережі “останнім часом у принципі лихоманить, тож результати важко назвати несподіваними”.

Також, за даними фахівців, не відповідає нормам профільного ДСТУ пальне ще в трьох мережах. Це:

– 24/7 у Дніпропетровській області, в одній із проб пального якої “октанове число було набагато нижчим від необхідного”.
“Це чіткий маркер саморобного пального, яке виробляється в кустарних умовах”, – пояснили аналітики.

– KRAFT – у бензині якої було виявлено перевищення вмісту сірки у 35 разів.
“352 мг/кг за норми не більше 10”, – розповіли в інституті.

– DNIPRO OIL GROUP – у бензині якої було виявлено “захмарне” перевищення вмісту сірки у 70 разів.

Share
автор
Aleksandr V.

Recent Posts

Чому вантажівки не переходять на бензин: три факти, які все пояснюють

На більшості вантажних колонок бензинового пістолета не знайти. Тільки дизель. Це не випадковість, а цілком…

13.07.2025

Йде дим із-під капота: що категорично заборонено робити в такій ситуації

Коли з-під капота валить дим, водій мимоволі хапається за ручку. Хочеться побачити, що не так.…

13.07.2025

Чому паливо з однієї АЗС витрачається швидше, ніж з іншої: пояснює моторист

Українські водії почали частіше рахувати, скільки реально проїжджає авто на одному баку. І нерідко виходить:…

13.07.2025

Чим небезпечна їзда на низьких обертах двигуна: відповідь механіка

Дехто з водіїв любить бачити стрілку тахометра в самому низу. Кажуть, так машина менше їсть.…

13.07.2025

Яке місце в машині є найбезпечнішим під час ДТП: дослідження

Сідаючи в авто, більшість людей обирає місце навмання. Хтось ближче до вікна, хтось – на…

13.07.2025

ТОП-5 дизельних кросоверів з «вічними» двигунами

Не кожен дизель варто купувати з пробігом. Але є винятки, які не розсипаються після 300…

13.07.2025