Не дивлячись на те, що обов’язковий техогляд для всіх автомобілів не ввели, є категорії автомобілів, які мають його проходити в обов’язковому порядку. Це вантажівки, автобуси та автомобілі, які використовуються для комерційного перевезення пасажирів, повідомляє “Апостроф”.
Що потрібно знати про технічний огляд у 2023 році
Які транспортні засоби мають проходити техогляд:
– легкові авто таксі та машин, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів в комерційних цілях (віком більше двох років);
– вантажні авто вантажопідйомністю до 3,5 тонни та причепи до них (віком понад два роки);
– вантажні авто вантажопідйомністю понад 3,5 тонни та причепи до них (незалежно від віку);
– причепи до легкових автомобілів, які належать фізособам-підприємцям і юридичним особам та використовуються в комерційних цілях.
Для проходження техогляду, необхідно мати наступні документи:
– свідоцтво про державну реєстрацію авто;
– документ, що засвідчує особу власника (для фізосіб);
– копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для компаній);
– доручення від власника, якщо його інтереси представляє інша особа;
– документ про перевірку газових балонів (за наявності ГБО);
– дозвіл на спеціальні світлові та звукові прилади (за їх наявності).
Вартість технічного огляду
Ціна залежить від типу транспорту та його маси:
– від 1120 грн – для легкового автомобіля;
– від 1344 грн – для автобуса масою понад 5 тонн;
– від 1440 грн – для вантажної машини масою понад 12 тонн;
– 1120 грн – 1322 грн – для причепів.
Тариф на технічний огляд решти комерційного транспорту лежить в межах зазначеного діапазону.
Для транспортних засобів з ГБО вартість буде більша.
Штрафи за ігнорування технічного огляду
В Україні за керування транспортним засобом без техогляду передбачається штраф у 17 000 гривень, але це правило не стосується деяких категорій транспорту. Не будуть карати автомобілі, які не виїжджають на дороги загального користування та якщо їх використовують виключно на території підприємств. Це можуть бути машини для заводів, автобаз, кар’єрів тощо.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…