В кінці 1980-х на початку 1990-х років радянський автопром активно виготовляв автомобілі на експорт у різні країни світу, не виняток й хетчбеки українського виробництва ЗАЗ-1102 “Таврія”.
Українські хетчбеки ЗАЗ-1102 “Таврія” у 1990-ті роки продавалися не тільки в СРСР, а й у деяких європейських країнах, наприклад, Франції та Греції і навіть у Латинській Америці. До речі, на деяких авторинках реалізація здійснювалася під брендом Lada.
Виявляється, що в кінці ХХ століття у Чилі автомобілі бренду Lada вже досить успішно продавалися. Крім того в країні існувала хоча і не велика, але все ж таки сформована дилерська мережа Lada Chile. А от про машини під маркою ЗАЗ мало хто знав, тому і вирішили радянські маркетологи використати відомий бренд для продажу автомобілів інших виробників.
Саме тому на світлині рекламного плакату “Таврії” в Чилі, які публікував чилійський автомобільний портал VeoAutos.cl, красується червоно-білий логотип Lada.
У Чилі експортувалися виключно базові версії з тридверним кузовом хетчбек та 1,1-літровим бензиновим двигуном потужністю 53 к.с.
Але використання відомого бренду не допомогло продажам. З жовтня 1990 року до листопада 1991 року в країні вдалося реалізувати лише 1595 екземплярів. Втім, і бренду Лада не вдалося підкорити Чилі, компанія повністю пішла з ринку в 1998 році.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…