В кінці 1980-х на початку 1990-х років радянський автопром активно виготовляв автомобілі на експорт у різні країни світу, не виняток й хетчбеки українського виробництва ЗАЗ-1102 “Таврія”.
Українські хетчбеки ЗАЗ-1102 “Таврія” у 1990-ті роки продавалися не тільки в СРСР, а й у деяких європейських країнах, наприклад, Франції та Греції і навіть у Латинській Америці. До речі, на деяких авторинках реалізація здійснювалася під брендом Lada.
Виявляється, що в кінці ХХ століття у Чилі автомобілі бренду Lada вже досить успішно продавалися. Крім того в країні існувала хоча і не велика, але все ж таки сформована дилерська мережа Lada Chile. А от про машини під маркою ЗАЗ мало хто знав, тому і вирішили радянські маркетологи використати відомий бренд для продажу автомобілів інших виробників.
Саме тому на світлині рекламного плакату “Таврії” в Чилі, які публікував чилійський автомобільний портал VeoAutos.cl, красується червоно-білий логотип Lada.
У Чилі експортувалися виключно базові версії з тридверним кузовом хетчбек та 1,1-літровим бензиновим двигуном потужністю 53 к.с.
Але використання відомого бренду не допомогло продажам. З жовтня 1990 року до листопада 1991 року в країні вдалося реалізувати лише 1595 екземплярів. Втім, і бренду Лада не вдалося підкорити Чилі, компанія повністю пішла з ринку в 1998 році.
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…
Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…