Новини

Нові двигуни компанії Audi стануть меншими і потужнішими

Компанія Audi нещодавно подала заявку на патент на новий метод керування процесом запалювання в автомобілі з ДВЗ. Автовиробник пропонує первинну свічку запалювання, вторинну свічку запалювання та паливну форсунку, які розташовані особливим способом поруч один з одним, а також технологію передкамерного згоряння.

Такий ДВЗ оснащений камерою згоряння та розділеною через стінку так званою передкамерою. Дві камери взаємодіють між собою через отвори. Предкамера має свічку запалювання, а також одержує частину паливної суміші через інжектор. Друга свічка запалювання знаходиться між передкамерою та інжектором і виконує звичайну діяльність із запалення палива. По суті це патент компанії Audi на передкамерне згоряння, поданий маркою Porsche раніше цього року.

Автомобіль Audi RS6 Avant може функціонувати, використовуючи лише первинну свічку запалювання при легкому дроселюванні. У цьому вторинна свічка запалювання і камера спрацьовують за певних обставин, наприклад, у разі включення спортивного режиму водіння чи обгоні на шосе. Це зменшує теплове навантаження на паливну форсунку та свічки запалювання, що продовжує термін служби.

Таке компонування дозволить компанії Audi відливати випускний колектор як частину головки блоку циліндрів. Скорочення теплового навантаження робить це можливим, що призводить до розробки більш компактного двигуна в цілому. Це також дозволяє марці Audi встановлювати силовий агрегат у просторі, що не потребує великої кількості охолодження.

Цей патент відноситься до ДВЗ. Однак компанія Audi вже оголосила, що припинить розробку ДВЗ, вона має намір представляти лише електрокара з 2026 року. А відмова від ДВЗ запланована на 2033 рік. Проте бренд Audi стверджує, що найкращі технології ДВЗ ще попереду. Можливо, це натяк на цей патент.

Така система ДВЗ може застосовуватися як крихітний ДВЗ, який вбудовується в електрокар збільшення дальності ходу. Про це говорить заяви компанії Audi про те, що вона робить великий акцент на зменшенні моторів, тому що для малих форматів необхідно менше охолодження.

Recent Posts

Перегрів двигуна: що робити, щоб не згубити мотор

Від перегріву двигуна в автомобілі ніхто з водіїв не застрахований. Дана неприємність може раптово трапитись…

17.12.2025

ТОП-5 найнадійніших дизельних двигунів, що не бояться великих пробігів

Тиск, який останніми роками створюється електрокарами та гібридами на дизельні авто, просто неймовірний. Однак цей…

16.12.2025

Audi презентувала стильний ретро-концепт: він ніби прямо з 1980-х

Студенти технічного центру Audi у Некарзульмі презентували свій новий проект, що являє собою концепт GT50.…

16.12.2025

Проблеми на кордоні з Молдовою: прикордонники вимагають від водіїв один документ

Останнім часом українці почали скаржитися на посилення контролю на кордоні з Молдовою. Про це повідомляє…

16.12.2025

Mazda і Alfa Romeo провалилися: з’явився новий рейтинг брендів

Нове дослідження JD Power проаналізувало фірмові мобільні додатки автомобільних брендів і з’ясувало, якими з них…

16.12.2025

Mercedes готує найдешевшу модель, що замінить легендарне авто: фото

Марка Smart, суббренд німецької Mercedes-Benz та китайської Geely, активно тестує свою нову модель компактного електромобіля.…

16.12.2025