Новини

Нові двигуни компанії Audi стануть меншими і потужнішими

Компанія Audi нещодавно подала заявку на патент на новий метод керування процесом запалювання в автомобілі з ДВЗ. Автовиробник пропонує первинну свічку запалювання, вторинну свічку запалювання та паливну форсунку, які розташовані особливим способом поруч один з одним, а також технологію передкамерного згоряння.

Такий ДВЗ оснащений камерою згоряння та розділеною через стінку так званою передкамерою. Дві камери взаємодіють між собою через отвори. Предкамера має свічку запалювання, а також одержує частину паливної суміші через інжектор. Друга свічка запалювання знаходиться між передкамерою та інжектором і виконує звичайну діяльність із запалення палива. По суті це патент компанії Audi на передкамерне згоряння, поданий маркою Porsche раніше цього року.

Автомобіль Audi RS6 Avant може функціонувати, використовуючи лише первинну свічку запалювання при легкому дроселюванні. У цьому вторинна свічка запалювання і камера спрацьовують за певних обставин, наприклад, у разі включення спортивного режиму водіння чи обгоні на шосе. Це зменшує теплове навантаження на паливну форсунку та свічки запалювання, що продовжує термін служби.

Таке компонування дозволить компанії Audi відливати випускний колектор як частину головки блоку циліндрів. Скорочення теплового навантаження робить це можливим, що призводить до розробки більш компактного двигуна в цілому. Це також дозволяє марці Audi встановлювати силовий агрегат у просторі, що не потребує великої кількості охолодження.

Цей патент відноситься до ДВЗ. Однак компанія Audi вже оголосила, що припинить розробку ДВЗ, вона має намір представляти лише електрокара з 2026 року. А відмова від ДВЗ запланована на 2033 рік. Проте бренд Audi стверджує, що найкращі технології ДВЗ ще попереду. Можливо, це натяк на цей патент.

Така система ДВЗ може застосовуватися як крихітний ДВЗ, який вбудовується в електрокар збільшення дальності ходу. Про це говорить заяви компанії Audi про те, що вона робить великий акцент на зменшенні моторів, тому що для малих форматів необхідно менше охолодження.

Recent Posts

Десять хот-хетчів прямо зараз: адреналін і практичність за доступною ціною

«Гарячі» хетчбеки - це унікальний клас автомобілів, який пропонує як спортивний драйв, так і повсякденну…

02.10.2024

Десять найшвидших автомобілів з пробігом до $20,000 прямо зараз

Якщо у вас є бюджет у межах $20,000 і ви мрієте про швидкий автомобіль, перед…

02.10.2024

Найкращі вживані Audi до 800 тисяч гривень прямо зараз

Купівля вживаного автомобіля Audi завжди пов'язана з хвилюванням і очікуванням, незалежно від бюджету. Проте, на…

02.10.2024

Найкращі універсали: ТОП-10 моделей на ринку просто зараз

Універсали залишаються затребуваним класом автомобілів для сімей і тих, хто цінує простір, практичність і комфорт,…

02.10.2024

Десять функцій, без яких сьогодні не варто купувати автомобіль

Автомобільні технології розвиваються настільки стрімко, що багато водіїв за ними просто не встигають. Іноді, купуючи…

02.10.2024

Які кольори автомобіля найнебезпечніші: такі машини частіше потрапляють у ДТП

Колір автомобіля - це не просто питання стилю, він також може безпосередньо впливати на безпеку…

02.10.2024