Новини

Що сталося з Tesla Model 3 після 160 тисяч км пробігу: відгук власника

Огляд власника Tesla Model 3 2018 року розкриває переваги та недоліки цього автомобіля. Ед Фресслер, власник Model 3, поділився своїм досвідом після подолання позначки 100 000 миль. Він пояснює, що його Model 3 є повнопривідним варіантом з подвійним приводом Long Range та програмним забезпеченням Full Self-Driving (FSD).

Власник ділиться деталями про різні аспекти автомобіля, основуючись на реальному використанні. Він говорить про стан акумулятора та запас ходу, процес заряджання, оновлення програмного забезпечення, технічне обслуговування та продуктивність.

За словами Фесслера, коли його автомобіль був новим, повний заряд показував запас ходу 500 км, який відповідав заявленому діапазону для версії 2018 року. Після пробігу 100 000 миль, хоча батарея трохи розряджалась, зменшення запасу ходу було незначним. На екрані його Model 3 зараз відображається пробіг 466 км при повному заряді, що свідчить про збереження 94% початкової ємності батареї.

Один з ключових факторів, які допомогли зберегти батарею, це консервативний стиль водіння Фесслера. Він не їздить агресивно і звичайно тримає невелику швидкість. Він також підключає свій автомобіль до домашнього зарядного пристрою, уникнувши частого використання швидкісного зарядного пристрою постійного струму або Tesla Supercharger. Це допомагає уникнути надмірного навантаження та нагрівання акумулятора, що може впливати на тривалість його роботи.

Інший власник, Кайл Коннер, повідомив, що його Model 3 Performance втратила близько 11% заряду після 160 000 миль пробігу. Однак він активно використовував Tesla Supercharger і частіше розряджав своє авто до мінімуму, що може призвести до збільшення зносу батареї.

Слід зазначити, що знос батареї залежить від кількох факторів, таких як клімат, швидке заряджання, стиль водіння та рельєф дороги. Досвід Фесслера та Коннера відображає їхнє особисте використання автомобіля і його вплив на роботу батареї.

Одним з недоліків, який Фесслер зазначив, були проблеми з функцією Full Self-Driving (FSD). Вона час від часу вимикалась, а також круїз-контроль мав свої нюанси. Проте, ці проблеми були вирішені через оновлення програмного забезпечення.

В загальному, Фесслер вказує, що більшість недоліків Model 3 є незначними і легко виправляються. За його досвідом, це приємний та захоплюючий автомобіль. Якщо ви цікавитеся більш детальною інформацією, рекомендується переглянути відео Фесслера, де він розповідає про свій досвід власництва Model 3.

Recent Posts

“Дорога – не місце для випєндрьожа”: у поліції попередили водіїв про популярну ДТП

Перший заступник голови Департаменту патрульної поліції України Олексій Білошицький підняв у себе в Телеграмі актуальну…

21.05.2024

Штрафу не буде: кому з водіїв і коли можна їздити тротуарами та пішохідними доріжками

В Україні іноді можна помітити автомобілі, які проїжджають і навіть паркуються пішохідними доріжками та тротуарами.…

21.05.2024

Мобілізація водіїв: хто з автомобілістів автоматично потрапить до реєстру “Оберіг”

На тлі заходів щодо посилення мобілізації, у зв'язку з триваючою збройною агресією і загарбницькою війною…

21.05.2024

Купив права в інтернеті: що буде водієві за використання підроблених документів

Останніми роками в Україні поширилися "послуги" з продажу водійських прав. Українцям пропонують замовити документи для…

21.05.2024

Штраф 1300 гривень: де українським водіям заборонено мити свої машини

В Україні багато автомобілістів не особливо піклуються про те, де і коли вони миють свої…

21.05.2024

Автомобільна мобілізація: у кого не забиратимуть машини на ЗСУ за новим законом

З 18 травня в Україні набув чинності новий закон про посилення мобілізації, який, серед іншого,…

21.05.2024