Новини

Що сталося з Tesla Model 3 після 160 тисяч км пробігу: відгук власника

Огляд власника Tesla Model 3 2018 року розкриває переваги та недоліки цього автомобіля. Ед Фресслер, власник Model 3, поділився своїм досвідом після подолання позначки 100 000 миль. Він пояснює, що його Model 3 є повнопривідним варіантом з подвійним приводом Long Range та програмним забезпеченням Full Self-Driving (FSD).

Власник ділиться деталями про різні аспекти автомобіля, основуючись на реальному використанні. Він говорить про стан акумулятора та запас ходу, процес заряджання, оновлення програмного забезпечення, технічне обслуговування та продуктивність.

За словами Фесслера, коли його автомобіль був новим, повний заряд показував запас ходу 500 км, який відповідав заявленому діапазону для версії 2018 року. Після пробігу 100 000 миль, хоча батарея трохи розряджалась, зменшення запасу ходу було незначним. На екрані його Model 3 зараз відображається пробіг 466 км при повному заряді, що свідчить про збереження 94% початкової ємності батареї.

Один з ключових факторів, які допомогли зберегти батарею, це консервативний стиль водіння Фесслера. Він не їздить агресивно і звичайно тримає невелику швидкість. Він також підключає свій автомобіль до домашнього зарядного пристрою, уникнувши частого використання швидкісного зарядного пристрою постійного струму або Tesla Supercharger. Це допомагає уникнути надмірного навантаження та нагрівання акумулятора, що може впливати на тривалість його роботи.

Інший власник, Кайл Коннер, повідомив, що його Model 3 Performance втратила близько 11% заряду після 160 000 миль пробігу. Однак він активно використовував Tesla Supercharger і частіше розряджав своє авто до мінімуму, що може призвести до збільшення зносу батареї.

Слід зазначити, що знос батареї залежить від кількох факторів, таких як клімат, швидке заряджання, стиль водіння та рельєф дороги. Досвід Фесслера та Коннера відображає їхнє особисте використання автомобіля і його вплив на роботу батареї.

Одним з недоліків, який Фесслер зазначив, були проблеми з функцією Full Self-Driving (FSD). Вона час від часу вимикалась, а також круїз-контроль мав свої нюанси. Проте, ці проблеми були вирішені через оновлення програмного забезпечення.

В загальному, Фесслер вказує, що більшість недоліків Model 3 є незначними і легко виправляються. За його досвідом, це приємний та захоплюючий автомобіль. Якщо ви цікавитеся більш детальною інформацією, рекомендується переглянути відео Фесслера, де він розповідає про свій досвід власництва Model 3.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025