З 1 червня українські водії зустрінуть чотири нововведення у роботі сервісних центрів МВС, повідомив Богдан Драп’ятий, заступник Міністра внутрішніх справ.
Одним з головних пріоритетів є поліпшення роботи сервісних центрів МВС шляхом впровадження цифрових технологій, спрощення бюрократичних процедур і надання можливості вибору між онлайн та офлайн отримання послуг. З цією метою в сервісних центрах запровадяться зміни.
Перша зміна стосується безпеки дорожнього руху. Заплановано вжити заходи для усунення корупційних ризиків, пов’язаних із прийманням теоретичних та практичних іспитів для отримання водійського посвідчення, а також для покращення технічного контролю транспортних засобів.
Другий напрямок розвитку полягатиме у впровадженні цифрових проєктів.
Третя зміна спрямована на створення безбар’єрного середовища. Вже розпочато роботу з пристосування головних входів сервісних центрів МВС до потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Четвертий напрямок – зміцнення міжнародного співробітництва.
Як раніше повідомлялося, з 1 червня розпочнеться пілотний проєкт з проведення чесних іспитів у сервісних центрах МВС, спрямованих на забезпечення прозорості процедури.
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…