З 1 червня українські водії зустрінуть чотири нововведення у роботі сервісних центрів МВС, повідомив Богдан Драп’ятий, заступник Міністра внутрішніх справ.
Одним з головних пріоритетів є поліпшення роботи сервісних центрів МВС шляхом впровадження цифрових технологій, спрощення бюрократичних процедур і надання можливості вибору між онлайн та офлайн отримання послуг. З цією метою в сервісних центрах запровадяться зміни.
Перша зміна стосується безпеки дорожнього руху. Заплановано вжити заходи для усунення корупційних ризиків, пов’язаних із прийманням теоретичних та практичних іспитів для отримання водійського посвідчення, а також для покращення технічного контролю транспортних засобів.
Другий напрямок розвитку полягатиме у впровадженні цифрових проєктів.
Третя зміна спрямована на створення безбар’єрного середовища. Вже розпочато роботу з пристосування головних входів сервісних центрів МВС до потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Четвертий напрямок – зміцнення міжнародного співробітництва.
Як раніше повідомлялося, з 1 червня розпочнеться пілотний проєкт з проведення чесних іспитів у сервісних центрах МВС, спрямованих на забезпечення прозорості процедури.
З наближенням холодів більшість автомобілістів починають готувати свої транспортні засоби до зимового сезону. Серед низки…
Підтримка блиску автомобіля - завдання, з яким стикаються всі автовласники. Приємний зовнішній вигляд машини не…
Сильне грюкання дверима автомобіля - звичка, яку багато водіїв переносять ще з автомобілів 90-х і…
Прокол шини - неприємна ситуація, з якою стикаються багато водіїв. Незважаючи на розвиток технологій, включно…
Зі зростанням цін на автосервіс все більше автомобілістів вважають за краще самостійно займатися обслуговуванням своїх…
Позашляховики останніми роками стали вкрай популярними на глобальному ринку, що привернуло українців до автомобілів зі…