Новини

Українцям показали унікальну спортивну “Таврію” створену для ралі

В Україні популярність автопрому зростала завдяки моделі “Таврія”, яка стала основою для тюнінгу. Серед них виділявся ЗАЗ-1102Ю, який був спеціально створений для участі в ралі, повідомляє “Нyser”.

В 80-ті роки автоспорт став свідком появи нової концепції ралійних машин. Ці автомобілі відрізнялися від інших моделей рамою з центральним розташуванням двигуна, а трансмісія, підвіска та інші системи були стратегічно розташовані навколо центральної рами. Було передбачено розташування екіпажу з двох осіб у передній частині автомобіля.

Прототип цього автомобіля був побудований на базі “Таврії” з метою створення науково-проектованого ралійного спорткара. Щоб відповідати правилам легкових автомобілів, спортивне обладнання потребувало легкого корпусу, що імітує стандартний кузов. У сфері автоперегонів було звичаєм надавати цим автомобілям зовнішній вигляд існуючих моделей, таких як переможці чемпіонатів. Таким чином, радянський ралійний прототип НАМІ-0290 прийняв змінений естетичний образ “Таврії”. Варто зазначити, що НАМІ належить до Науково-автомобільного інституту, що свідчить про науковий підхід до розробки цього автомобіля.

Збережено було лише центральну частину кузова ЗАЗ-1102, включаючи двері, лобове скло з рамкою та дах. Силовий каркас був сконструйований зі сталевих труб, що органічно вписувалися в оригінальний кузов “Таврії”. Зовнішні панелі були виготовлені з композитного пластику. Через яскравий помаранчевий колір автомобіль отримав прізвисько “Помаранчевий”.

Завдяки оптимальному розподілу ваги між осями, який був досягнутий завдяки центральному розташуванню двигуна та ретельній конструкції, прототип мав вагу, більшу ніж тонну, на 200 кілограмів. Приблизно 45% ваги припадало на передню ось, а решта 55% була розподілена на задню частину автомобіля. Максимальна швидкість цього автомобіля становила 153 км/год. Хоча це може здатися невеликою швидкістю для спорткара, в ралійних автомобілях цінуються їх унікальні характеристики.

Share
автор
Aleksandr V.

Recent Posts

Чому не можна заправлятьись на АЗС «на 500 гривень»: погана звичка, яка б’є по мотору

Українські водії часто обмежуються «п’ятисоткою» на заправці. Зручно, швидко, без зайвих розрахунків. Але така «економія»…

09.08.2025

Не вмикайте кондиціонер у машині, якщо відчули цей запах: може бути небезпечно

Настають чергові спекотні дні – і рука сама тягнеться до кнопки кондиціонера. Але якщо з…

09.08.2025

Не тягніть до останнього: чому небезпечно їздити з майже порожнім баком

Деякі водії свідомо відкладають поїздку на заправку. Причини знайомі – грошей мало, маршрут незручний, часу…

08.08.2025

Чому замість вживаного кросовера варто придбати універсал: механік пояснив

Попит на кросовери та позашляховики зростає майже два десятиліття. Автовиробники штампують їх, як під копірку…

08.08.2025

Водіям розкрили оптимальну швидкість руху авто для кращої витрати палива

У час, коли бензин і дизель піднімаються в ціні частіше, ніж курс долара, питання витрати…

08.08.2025

Що треба зробити з авто після 100 000 км пробігу – 5 процедур, які не можна відкладати

Перші 100 тисяч кілометрів – не просто цифра. Це межа, після якої машина вже точно…

08.08.2025