Новини

Назвали мережі АЗС, де замість бензину заливають сурогат

Незважаючи на зменшення кількості контрафактного пального в Україні, ця проблема продовжує становити загрозу, особливо у невеликих містах. Експерти виявили кілька мереж, таких як ANP та AVIAS, які займаються незаконним виробництвом бензину А-95. Інститут споживчих експертиз звернув увагу на ці висновки, підкресливши несподіваний ріст продажів бензину цими мережами, що робить результати дослідження особливо тривожними.

Було встановлено, що паливо, яке постачається деякими мережами, не відповідає стандартам, визначеним відповідним ДСТУ (Державним стандартом України). Зокрема, бензин KRAFT виявився з перевищеним рівнем сірки у 35 разів – 352 мг/кг при максимально допустимій нормі 10 мг/кг. Аналогічно, бензин DNIPRO OIL GROUP показав тривожно високий вміст сірки, перевищуючи норму в 70 разів. Експерти також виявили підвищений вміст токсичного бензолу як у зразках KRAFT, так і DNIPRO OIL GROUP, при цьому на заправках KRAFT перевищення становило майже чотириразове, а на DNIPRO OIL GROUP – більше ніж у сім разів.

Збільшений вміст бензолу становить значну небезпеку як для водіїв, так і для пішоходів, оскільки може призвести до проблем з двигуном, перегріву та підвищеного рівня викидів. Ця шкідлива речовина сприяє утворенню сажі, потенційним поломкам та може негативно впливати на здоров’я людей.

Зменшення кількості контрафактного пального в Україні пов’язують зі скороченням виробничих потужностей. Експерти відзначають помітне зменшення пропозиції контрафактного пального на ринку. Це зменшення можна пояснити скороченням кількості імпровізованих виробничих потужностей, відомих як “міні-НПЗ”. В результаті російських бомбардувань та обстрілів кілька великих міні-НПЗ були зруйновані, а інші зменшили виробництво через проблеми з ресурсами та логістикою. Це змусило багато мереж перейти з “червоної” зони (пальне, що не відповідає стандартам чистоти) до “синьої” зони (пальне з помірною чистотою), оскільки вони тепер спираються на імпортне паливо.

Залишок контрафактного пального переважно поширюється в невеликих регіональних мережах, які не потребують великих обсягів. Тому автомобілістам у невеликих містах і селах рекомендується проїжджати кілька додаткових кілометрів до більших АЗС, щоб уникнути потенційних проблем, пов’язаних з контрафактним пальним.

Незважаючи на певний прогрес у зменшенні кількості підробленого пального, споживачам вкрай важливо залишатися пильними та бути добре освіченими щодо якості пального, яке вони купують. Регулярна перевірка надійних і перевірених АЗС настійно рекомендується, щоб забезпечити безпеку транспортного засобу, захистити роботу двигуна та гарантувати безпеку як водіїв, так і пішоходів. Звертаючи пріоритетну увагу на якість пального, автомобілісти можуть допомогти зменшити наявність контрафактного пального на українському ринку.

Recent Posts

В Україні бум на китайські авто: що купували українці у листопаді

Китайські автомобілі, завдяки своїм доступності та технологічності, користуються широким попитом по всьому світу. Україна не…

17.12.2025

ТОП-3 гірші автомобілі для зими: на них далеко не поїдеш

Якщо ви багато їздите машиною взимку, то варто подбати про те, що ваша машина мала…

17.12.2025

Водіїв вантажівок масово звільняють через незнання мови: де такі обмеження

Уряд Сполучених Штатів почав жорстко зачищати транспортну галузь від мігрантів. Одним з кроків стало масове…

17.12.2025

Нова схема автошахрайств: українцям продають машини, яких не існує

Нова афера з продажем автомобілів шириться Україною, повідомляє Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації.…

17.12.2025

ТОП-5 кросоверів із найекономнішими бензиновими двигунами

Свого часу багато українців відмовлялись від купівлі кросоверів, побоюючись, що ці авто споживають забагато пального.…

17.12.2025

Як придбати дешеве в обслуговуванні авто: дотримуйтесь п’яти вимог

Якщо ви хочете зекономити на придбанні автомобілю, то ймовірно будете шукати машину на вторинному ринку.…

17.12.2025