Українська “Таврія” ЗАЗ-1102, вироблена на Запорізькому автомобілебудівному заводі, була популярним автомобілем, над яким експериментували багато майстрів.
Одним з цікавих проектів була ралійна версія “Таврії”, відома як ЗАЗ-1102 ERF-Mobile, розроблена в Естонії.
Цей ралійний варіант мав цікаву конструкцію: задня частина автомобіля була розкривною, а передня частина містила систему додаткового охолодження двигуна і відведення вихлопних газів.
ЗАЗ-1102 ERF-Mobile був побудований на трубчастій рамі з розширеною колісною базою, що підвищувало стійкість автомобіля, а також мав два додаткових повітропроводи для охолодження двигуна.
Ралійна версія “Таврії” була оснащена 140-сильним двигуном від ВАЗ-2106, що значно покращувало швидкісні характеристики автомобіля. Ідею проекту винайшов керівник спортивно-технічного клубу студії “Естрекламфільм” К. Кеель.
На жаль, модифікована “Таврія” не взяла участі в престижних гонках і довгий час вважалася втраченою. Однак після тривалої реставрації вона була знайдена і стала експонатом транспортного музею в Естонії.
Серед українських автомобілістів поширена думка, що автомобіль, який вже пройшов 200 000 кілометрів, доживає останні…
Від перегріву двигуна в автомобілі ніхто з водіїв не застрахований. Дана неприємність може раптово трапитись…
Тиск, який останніми роками створюється електрокарами та гібридами на дизельні авто, просто неймовірний. Однак цей…
Студенти технічного центру Audi у Некарзульмі презентували свій новий проект, що являє собою концепт GT50.…
Останнім часом українці почали скаржитися на посилення контролю на кордоні з Молдовою. Про це повідомляє…
Нове дослідження JD Power проаналізувало фірмові мобільні додатки автомобільних брендів і з’ясувало, якими з них…