Українська “Таврія” ЗАЗ-1102, вироблена на Запорізькому автомобілебудівному заводі, була популярним автомобілем, над яким експериментували багато майстрів.
Одним з цікавих проектів була ралійна версія “Таврії”, відома як ЗАЗ-1102 ERF-Mobile, розроблена в Естонії.
Цей ралійний варіант мав цікаву конструкцію: задня частина автомобіля була розкривною, а передня частина містила систему додаткового охолодження двигуна і відведення вихлопних газів.
ЗАЗ-1102 ERF-Mobile був побудований на трубчастій рамі з розширеною колісною базою, що підвищувало стійкість автомобіля, а також мав два додаткових повітропроводи для охолодження двигуна.
Ралійна версія “Таврії” була оснащена 140-сильним двигуном від ВАЗ-2106, що значно покращувало швидкісні характеристики автомобіля. Ідею проекту винайшов керівник спортивно-технічного клубу студії “Естрекламфільм” К. Кеель.
На жаль, модифікована “Таврія” не взяла участі в престижних гонках і довгий час вважалася втраченою. Однак після тривалої реставрації вона була знайдена і стала експонатом транспортного музею в Естонії.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…