Українська “Таврія” ЗАЗ-1102, вироблена на Запорізькому автомобілебудівному заводі, була популярним автомобілем, над яким експериментували багато майстрів.
Одним з цікавих проектів була ралійна версія “Таврії”, відома як ЗАЗ-1102 ERF-Mobile, розроблена в Естонії.
Цей ралійний варіант мав цікаву конструкцію: задня частина автомобіля була розкривною, а передня частина містила систему додаткового охолодження двигуна і відведення вихлопних газів.
ЗАЗ-1102 ERF-Mobile був побудований на трубчастій рамі з розширеною колісною базою, що підвищувало стійкість автомобіля, а також мав два додаткових повітропроводи для охолодження двигуна.
Ралійна версія “Таврії” була оснащена 140-сильним двигуном від ВАЗ-2106, що значно покращувало швидкісні характеристики автомобіля. Ідею проекту винайшов керівник спортивно-технічного клубу студії “Естрекламфільм” К. Кеель.
На жаль, модифікована “Таврія” не взяла участі в престижних гонках і довгий час вважалася втраченою. Однак після тривалої реставрації вона була знайдена і стала експонатом транспортного музею в Естонії.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…