Після року війни автовиробництво Lada в Росії залишається з низкою серйозних проблем. Процес виробництва машин у заводах ще не вдалося налагодити повністю, і ті небагато автомобілів, які все ж випускаються, часто потрапляють до дилерів незбереженими або неповними. Не тільки недостатньо деталей, але й ті, що є, найчастіше мають дефекти, про що повідомляють місцеві ЗМІ.
Зокрема, близько 22% нових автомобілів Lada, які надходять до автосалонів, є повністю комплектними, але 78% з них залишаються частково недозібраними. Часто нові авто постачаються без важливих деталей, таких як кнопка виклику екстреної допомоги “ЕРА-ГЛОНАСС” або рамки дисплея мультимедійної системи.
Представники АвтоВАЗу визнають цю проблему, але виправдовуються тим, що їхні склади заводу вже переповнені недозібраними автомобілями. Така ситуація також стосується моделі Lada Niva Travel, яка приходить зібраною, але більшість її запчастин потребує заміни вже на стадії виробництва.
Для дилерів це стає справжнім головним болем, адже вони змушені самостійно ремонтувати недозібрані автомобілі і тільки після цього їх можна виставити на продаж. Втім, більшість автомобілів досі не обладнані системами ABS і подушками безпеки, що додає складнощів для покупців і підвищує ризик для водіїв. Ця ситуація нагадує про проблеми з якістю збірки, що виникали в 90-ті роки.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…