“Таврія” – автомобіль, який часто сприймався як слабенький, проте існувала його ралійна версія, що могла змагатися з потужними ралійними автомобілями. У 1986 році у Талліні, Естонія, місцева спортивна команда вирішила створити ралійний болід – ЗАЗ-1102 ERF-Mobile, щоб конкурувати з іншими сильними авто, такими як відома Lada EVA з потужністю 300 к.с., яку виготовив вільнюський завод VFTS.
Хоча базою для боліда була “Таврія”, практично все в ньому було перероблено. Новий двигун був форсований та збільшеного об’єму – 1,8 літра, з потужністю спочатку 140 к.с., а пізніше досяг 217 к.с. Також були внесені зміни в підвіску та раму, встановлено пластикове облицювання, що надавало багато переваг боліду.
Проте, хоча “Таврія ERF-Mobile” була потужною та перспективною, її розвиток обмежився. Ралійну Групу В скасували, і проект боліда було зупинено. У Талліні встигли побудувати два таких автомобіля, а третій залишився незакінченим. Недавно вирішили відновити легендарну “Таврію ERF-Mobile” та вивчити її можливості. Вона нині експонується у Музеї моторспорту, де розповідає відвідувачам про свою цікаву історію.
З наближенням холодів більшість автомобілістів починають готувати свої транспортні засоби до зимового сезону. Серед низки…
Підтримка блиску автомобіля - завдання, з яким стикаються всі автовласники. Приємний зовнішній вигляд машини не…
Сильне грюкання дверима автомобіля - звичка, яку багато водіїв переносять ще з автомобілів 90-х і…
Прокол шини - неприємна ситуація, з якою стикаються багато водіїв. Незважаючи на розвиток технологій, включно…
Зі зростанням цін на автосервіс все більше автомобілістів вважають за краще самостійно займатися обслуговуванням своїх…
Позашляховики останніми роками стали вкрай популярними на глобальному ринку, що привернуло українців до автомобілів зі…