“Таврія” – автомобіль, який часто сприймався як слабенький, проте існувала його ралійна версія, що могла змагатися з потужними ралійними автомобілями. У 1986 році у Талліні, Естонія, місцева спортивна команда вирішила створити ралійний болід – ЗАЗ-1102 ERF-Mobile, щоб конкурувати з іншими сильними авто, такими як відома Lada EVA з потужністю 300 к.с., яку виготовив вільнюський завод VFTS.
Хоча базою для боліда була “Таврія”, практично все в ньому було перероблено. Новий двигун був форсований та збільшеного об’єму – 1,8 літра, з потужністю спочатку 140 к.с., а пізніше досяг 217 к.с. Також були внесені зміни в підвіску та раму, встановлено пластикове облицювання, що надавало багато переваг боліду.
Проте, хоча “Таврія ERF-Mobile” була потужною та перспективною, її розвиток обмежився. Ралійну Групу В скасували, і проект боліда було зупинено. У Талліні встигли побудувати два таких автомобіля, а третій залишився незакінченим. Недавно вирішили відновити легендарну “Таврію ERF-Mobile” та вивчити її можливості. Вона нині експонується у Музеї моторспорту, де розповідає відвідувачам про свою цікаву історію.
Багато українських автомобілістів після того, як їх зупиняє поліція, відразу ж паркуються на узбіччі і…
Багато хто помічав, як на автомобілях із задніми двірниками останні одягнені в пластикові пакети. Така…
Кожен автомобіліст, який має справу з системою безключового доступу, може зіткнутися з ситуацією, коли батарейка…
Німецький автовиробник Mercedes-Benz показав журналістам ще офіційно не представлений передсерійний прототип GLC EV. Як пише…
Японський автовиробник Mazda повідомив про початок масштабної відкликальної кампанії, яка охопила 171 412 автомобілів. Як…
Німецький автобренд Volkswagen активно працює над майбутньою прем'єрою оновленої версії свого найдоступнішого електромобіля ID.2. Днями…