“Таврія” – автомобіль, який часто сприймався як слабенький, проте існувала його ралійна версія, що могла змагатися з потужними ралійними автомобілями. У 1986 році у Талліні, Естонія, місцева спортивна команда вирішила створити ралійний болід – ЗАЗ-1102 ERF-Mobile, щоб конкурувати з іншими сильними авто, такими як відома Lada EVA з потужністю 300 к.с., яку виготовив вільнюський завод VFTS.
Хоча базою для боліда була “Таврія”, практично все в ньому було перероблено. Новий двигун був форсований та збільшеного об’єму – 1,8 літра, з потужністю спочатку 140 к.с., а пізніше досяг 217 к.с. Також були внесені зміни в підвіску та раму, встановлено пластикове облицювання, що надавало багато переваг боліду.
Проте, хоча “Таврія ERF-Mobile” була потужною та перспективною, її розвиток обмежився. Ралійну Групу В скасували, і проект боліда було зупинено. У Талліні встигли побудувати два таких автомобіля, а третій залишився незакінченим. Недавно вирішили відновити легендарну “Таврію ERF-Mobile” та вивчити її можливості. Вона нині експонується у Музеї моторспорту, де розповідає відвідувачам про свою цікаву історію.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…