Американець розповів виданню AutoEvolution історію купівлі та експлуатації електрокара Tesla, після якої він вирішив більше не купувати машину цієї марки.
Чоловік користувався бензиновою Subaru, але вирішив обрати більш екологічне авто. Вибір пав на Tesla Model 3. Через два місяці після покупки дружина американця потрапила в ДТП, переплутавши педалі гальма та газу. Жінка врізалася у стовп і, на щастя, не постраждала. Однак питання ремонту електрокара перетворилося на жах.
Страхова компанія поставила умовою ремонт не більше ніж п’ять днів, але запчастин у сервісних центрах на Tesla не виявилося. Американцю запропонували почекати від 6 до 8 тижнів, причому підмінне авто готові були надати лише на 4 тижні. В інших штатах черга на ремонт авто також була не меншою. Надалі також з’ясувалося, що кошторис на ремонт зріс із 7,5 до 19 тисяч доларів.
У результаті власник Tesla остаточно розчарувався у бренді та пообіцяв більше ніколи не купувати авто цієї марки. Втім, у компанії все ж таки погодилися повернути чоловікові гроші за купівлю машини. Однак його думка про бренд це все одно не змінила.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…