На територію київського “кладовища” для зношених автобусів вже тривалий час не пускають людей через те, що приміщення знаходиться в аварійному стані. Про це повідомляє “Сьогодні”.
“Будівля являє собою центральну колону-опору і дах, яка оточує її по периметру (діаметр — 160 м). Дах складається з майже 200 надміцних металевих тросів, на яких закріплені бетонні плити. Зараз будівля потребує ремонту, бетон місцями відлетів, але в “Київпастрансі” пояснюють, що поки ремонтні роботи там проводити не планують”, – йдеться в повідомленні.
У той же час заступник голови КМДА з транспорту Дмитро Давтян уточнив, що за останні десять років було списано кілька сотень автобусів.
“За останні 10 років (починаючи з 2007 року) списано 530 автобусів, 102 трамваї та 295 тролейбусів, але з 2015 року Київрада практично призупинила процес списання. Це тривалий процес. Після перевірки техніки частину її, можливо, буде відремонтовано та відновлено, а частину спишуть, і вона буде здана на металобрухт або продана з аукціону. До кінця року доля зношеного транспорту буде визначена”, – сказав він.
Зі зростанням температури літо приносить не тільки радість від сонячних днів, а й особливі вимоги…
Водії, які володіють автомобілями з центральним замком, можуть відкрити для себе нову функцію, яка допоможе…
Американський автомеханік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер стверджує, що простий інструмент може позбавити водіїв…
Останнім часом в Україні електрокари набувають великої популярності, проте купувати ці машини з салону мало…
Будь-яка купівля автомобіля - це важлива подія, що вимагає не тільки фінансових інвестицій, а й…
У міру того, як автомобільний ринок еволюціонує, споживачі стають дедалі зацікавленішими в уживаних автомобілях. Це…