Українські військові заправлятимуть машини забороненим пальним

Міністерство оборони України зможе використовувати в своїх потребах стандарт палива Євро-4 в разі розробки нормативних актів, які засвідчать необхідність виключно внутрішнього споживання. Про це розповів головний аудитор органу з оцінки якості «ПРОМСТАНДАРТ» Олександр Лютий в коментарі enkorr.

Нагадаємо, з 1 січня в Україні набула чинності вимога Технічного регламенту до автомобільного бензину і дизельного палива, яке забороняє їх оборот стандарту Євро-4. Заборона передбачає будь-які торгові операції з паливом даного стандарту. Пояснюються нові екологічні вимоги в Україні необхідністю виконати умови Угоди про асоціацію з ЄС. Разом з тим, офіційний портал про держзакупівлі ProZorro оприлюднив дані про те, що Міноборони проводить тендер на закупівлю бензину А-80 стандарту Євро-4.

Експерт пояснює, що в даний момент в Україні не існує нормативної документації, яка регламентує стандарт нижче Євро-5.

«Тому якщо в Міноборони хочуть отримати Євро-4, вони мають на це право. Але вони під це повинні підкласти нормативну базу. Вони повинні розробити свій стандарт, який буде затверджений, або внести зміни до чинних нормативних документів, які будуть регламентувати, що необхідно використовувати паливо для певних цілей, яке буде відповідати цьому стандарту», – сказав Лютий.

За його словами, така практика існує в НАТО. Організація має свої військові стандарти, які чітко вказують на неможливість громадянського споживання певних нафтопродуктів. Крім того, Лютий заявив, що для української військової техніки паливо стандартів Євро-4 і тим більше Євро-5 не підходить через низький вміст сірки.

Разом з тим, Лютий висловив упевненість, що армії не доведеться чекати роками, поки акти почнуть працювати. Вся процедура, за його словами, не займе багато часу, якщо буде дана відповідна вказівка українського оборонного відомства.

«Процедура не така тривала, якщо нею професійно займатися. Питання в бюрократії, особистих інтересах і корупційних складових. Тобто, якщо міністр дасть наказ, це буде не так складно. При бажанні, це можна зробити і за квартал», – сказав Лютий.

Recent Posts

Правило 30 хвилин: що потрібно знати водієві про заряджання акумулятора автомобіля під час руху

Акумулятор автомобіля - один із найважливіших компонентів транспортного засобу, що потребує регулярного обслуговування. Ситуації, коли…

19.09.2024

Не робіть так: яка популярна помилка водіїв під час паркування веде до блокування АКПП

Автомобілі з автоматичною коробкою передач істотно полегшують життя сучасним водіям. Ці машини не потребують частого…

19.09.2024

Десять найгірших автомобілів в історії: помилки, які неможливо забути

Сучасні автомобілі значно просунулися в плані технологій, безпеки та надійності. Навіть найбільш невиразні моделі зазвичай…

19.09.2024

П’ять помилок водіїв, які вбивають ваш автомобіль: як уникнути непотрібних поломок

Кожен автовласник хоче, щоб його транспортний засіб прослужив якомога довше, але багато хто з нас…

19.09.2024

Десять кращих автомобілів класу люкс прямо зараз: розкіш і технології майбутнього

Автомобілі класу люкс завжди вирізнялися високими стандартами, пропонуючи своїм власникам не тільки комфорт і статус,…

19.09.2024

Три помилки під час прогрівання двигуна, яких припускаються всі водії

Незважаючи на те, що сучасні двигуни і мастила для них виробляються так, що прогрів стає…

19.09.2024