Мало хто знає, що на українських підприємствах готувалися випускати вітчизняний позашляховий автомобіль. Займався цим Луцький автозавод.
Подібний до іномарки новий позашляховик ЛуАЗ-1301 почав розроблятися в середині 1980-х. Автомобіль оснастили кузовом зі скловолокна на шасі 969. Також машина одержала литі колісні диски з дисковими гальмами. При цьому перший прототип був визнаний невдалим через малопотужний і ненадійний 30-сильний двигун.
У 1988 році з’явився другий прототип ЛуАЗ-1301 з новим шасі, з навісними пластиковими панелями. Його вже оснастили 1,1-літровим двигуном рідинного охолодження МеМЗ-245 на 53 к.с. Силову установку запозичили у «Таврії».
Позашляховик отримав пружинну підвіску з пневматично регульованим кліренсом та постійним повним приводом. Лише у 2002 році новинку додатково доопрацювали та прийняли за основу для випуску у серійне виробництво. Вартість ЛуАЗ-1301 оцінювалася у 3 тисячі доларів. Однак у результаті проект втратив держпідтримку і був згорнутий.
Чеський автобренд Skoda планує здійснити якісний ривок у сегменті доступних електрокарів. Як пише Carscoops, на…
Існує поширена думка, що німецькі автомобілі – це зразок якості та продуктивності. На те є…
В Україні все частіше зустрічаються автомобілі з варіаторною трансмісією. Вони зручні і прості в експлуатації,…
У житті кожного автомобіліста може настати момент, коли доводиться продавати свій автомобіль на вторинному ринку.…
Кожен автомобіліст знає, що червоний сигнал світлофора забороняє рух транспорту. Водночас багато хто забуває, що…
Нерідко зупинка автомобіля поліцією викликає у українських водіїв справжню паніку навіть без очевидних причин. Це…