Мало хто знає, що на українських підприємствах готувалися випускати вітчизняний позашляховий автомобіль. Займався цим Луцький автозавод.
Подібний до іномарки новий позашляховик ЛуАЗ-1301 почав розроблятися в середині 1980-х. Автомобіль оснастили кузовом зі скловолокна на шасі 969. Також машина одержала литі колісні диски з дисковими гальмами. При цьому перший прототип був визнаний невдалим через малопотужний і ненадійний 30-сильний двигун.
У 1988 році з’явився другий прототип ЛуАЗ-1301 з новим шасі, з навісними пластиковими панелями. Його вже оснастили 1,1-літровим двигуном рідинного охолодження МеМЗ-245 на 53 к.с. Силову установку запозичили у «Таврії».
Позашляховик отримав пружинну підвіску з пневматично регульованим кліренсом та постійним повним приводом. Лише у 2002 році новинку додатково доопрацювали та прийняли за основу для випуску у серійне виробництво. Вартість ЛуАЗ-1301 оцінювалася у 3 тисячі доларів. Однак у результаті проект втратив держпідтримку і був згорнутий.
Якщо ви помітили в бардачку автомобіля у досвідченого водія швейну голку, не поспішайте робити висновок,…
Ціни на автомобільне паливо в Україні невблаганно зростають, а рівень доходів українців падає. На цьому…
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…