Мало хто знає, що на українських підприємствах готувалися випускати вітчизняний позашляховий автомобіль. Займався цим Луцький автозавод.
Подібний до іномарки новий позашляховик ЛуАЗ-1301 почав розроблятися в середині 1980-х. Автомобіль оснастили кузовом зі скловолокна на шасі 969. Також машина одержала литі колісні диски з дисковими гальмами. При цьому перший прототип був визнаний невдалим через малопотужний і ненадійний 30-сильний двигун.
У 1988 році з’явився другий прототип ЛуАЗ-1301 з новим шасі, з навісними пластиковими панелями. Його вже оснастили 1,1-літровим двигуном рідинного охолодження МеМЗ-245 на 53 к.с. Силову установку запозичили у «Таврії».
Позашляховик отримав пружинну підвіску з пневматично регульованим кліренсом та постійним повним приводом. Лише у 2002 році новинку додатково доопрацювали та прийняли за основу для випуску у серійне виробництво. Вартість ЛуАЗ-1301 оцінювалася у 3 тисячі доларів. Однак у результаті проект втратив держпідтримку і був згорнутий.
Мало кому з автовласників подобається постійно «зависати» на СТО і витрачатися на дорогий ремонт своїх…
Автоматичні коробки передач сьогодні домінують на ринку, але багато українських автомобілістів як і раніше не…
Купівля вживаного автомобіля завжди є серйозним випробуванням навіть для досвідченого автомобіліста. Важливо максимально переконатися в…
Одним з найпоширеніших способів завести машину з розрядженим акумулятором є «прикурювання», коли за допомогою високовольтних…
Процес підбору вживаного автомобіля може перетворитися на справжній квест, особливо через розквіт шахрайства на українському…
Японський автовиробник Toyota планує розвинути успіх свого кросовера RAV4, масштабувавши випуск популярної моделі в рамках…