Мало хто знає, що на українських підприємствах готувалися випускати вітчизняний позашляховий автомобіль. Займався цим Луцький автозавод.
Подібний до іномарки новий позашляховик ЛуАЗ-1301 почав розроблятися в середині 1980-х. Автомобіль оснастили кузовом зі скловолокна на шасі 969. Також машина одержала литі колісні диски з дисковими гальмами. При цьому перший прототип був визнаний невдалим через малопотужний і ненадійний 30-сильний двигун.
У 1988 році з’явився другий прототип ЛуАЗ-1301 з новим шасі, з навісними пластиковими панелями. Його вже оснастили 1,1-літровим двигуном рідинного охолодження МеМЗ-245 на 53 к.с. Силову установку запозичили у «Таврії».
Позашляховик отримав пружинну підвіску з пневматично регульованим кліренсом та постійним повним приводом. Лише у 2002 році новинку додатково доопрацювали та прийняли за основу для випуску у серійне виробництво. Вартість ЛуАЗ-1301 оцінювалася у 3 тисячі доларів. Однак у результаті проект втратив держпідтримку і був згорнутий.
Поради з безпеки на дорозі часто стосуються використання пасків безпеки та дотримання швидкісного режиму, проте…
Для більшості водіїв, які проводять значний час у міських заторах, економічність автомобіля є важливим фактором.…
Відомий автомеханік і YouTube-блогер Скотті Кілмер попередив водіїв про ризики використання певного палива для автомобілів.…
Витрата палива автомобіля - важливий аспект, який впливає не тільки на ваш гаманець, а й…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Видання GO поспілкувалося з низкою автомобільних професіоналів, які…
Чимало автолюбителів прагнуть поліпшити зовнішній вигляд своїх автомобілів, вдаючись до встановлення коліс більшого діаметра. Однак…