Більшість пасажирських автобусних перевезень в Україні сьогодні небезпечні та дискомфортні. Автопарк перевізників критично потребує оновлення, аби трагічні ДТП не повторювалися, підкреслили у корпорації «Богдан».
Влада має посилить контроль за ринком автобусних пасажирських перевезень, щоб аварійно небезпечні або перебудовані з вантажних автобуси не допускалися на маршрути. Крім того, варто обмежити строк експлуатації транспортних засобів. Адже зараз середній вік маршруток становить понад 10 років, автобусів середньої та великої пасажиромісткості – понад 20 років.
«Металобрухт має йти на переробку, а не перевозити людей. Пасажири мають бути впевнені, що за свої кошти вони отримають комфортний транспорт, який безпечно довезе їх до пункту призначення, а не боятися за своє життя та за автобус, який ось-ось може розвалитися на ходу. Тому ми повністю підтримуємо ініціативу Міністра інфраструктури Володимира Омеляна щодо суворого контролю за ринком автобусних перевезень», – підкреслили у «Богдані».
Нагадаємо, лише у п’ятницю, 20 липня, на українських траса трапилися три жахливих ДТП, у яких загинули десятки людей.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…