Більшість пасажирських автобусних перевезень в Україні сьогодні небезпечні та дискомфортні. Автопарк перевізників критично потребує оновлення, аби трагічні ДТП не повторювалися, підкреслили у корпорації «Богдан».
Влада має посилить контроль за ринком автобусних пасажирських перевезень, щоб аварійно небезпечні або перебудовані з вантажних автобуси не допускалися на маршрути. Крім того, варто обмежити строк експлуатації транспортних засобів. Адже зараз середній вік маршруток становить понад 10 років, автобусів середньої та великої пасажиромісткості – понад 20 років.
«Металобрухт має йти на переробку, а не перевозити людей. Пасажири мають бути впевнені, що за свої кошти вони отримають комфортний транспорт, який безпечно довезе їх до пункту призначення, а не боятися за своє життя та за автобус, який ось-ось може розвалитися на ходу. Тому ми повністю підтримуємо ініціативу Міністра інфраструктури Володимира Омеляна щодо суворого контролю за ринком автобусних перевезень», – підкреслили у «Богдані».
Нагадаємо, лише у п’ятницю, 20 липня, на українських траса трапилися три жахливих ДТП, у яких загинули десятки людей.
Сучасні технології значно спростили життя автовласників, але водночас відкрили нові можливості для зловмисників. Викрадення автомобілів…
Якщо ви шукаєте швидкий і потужний позашляховик, але хочете вкластися в бюджет до 50 000…
Власники автомобілів, прагнучи захистити свої транспортні засоби від викрадень, знаходять все більш винахідливі способи. Один…
Економічність і надійність старих автомобілів стають важливими факторами під час вибору автомобіля, особливо в умовах…
Мільйони водіїв втрачають можливість зробити кондиціонер у своєму автомобілі значно ефективнішим і заощадити на паливі,…
2024 рік обіцяє бути насиченим для автомобільної промисловості з безліччю новинок, які з'являться на ринку.…