На аукціоні Collecting Cars до уваги автолюбителів представлений ексклюзивний кросовер Lagonda Concept LUV 2009 року, створений британською компанією Aston Martin у співпраці з Mercedes-Benz. Цей концепт-кар ніколи не був допущений до серійного виробництва, чим викликає інтерес колекціонерів та поціновувачів автомобільної розкоші.
Lagonda Concept LUV був уперше представлений на Женевському автосалоні у 2009 році. В історії Aston Martin він займає особливе місце, оскільки мав стати символом відродження престижного суббренду Lagonda. Однак плани компанії змінилися, і цей розкішний кросовер так і не з’явився на дорогах.
Концепт-кар має унікальний дизайн з вузькими фарами, масивною решіткою радіатора та хромованими повітрозабірниками. Його силует поєднує риси седана та кросовера, а ззаду знаходяться компактні ліхтарі та два вихлопні патрубки.
Lagonda Concept LUV розроблявся на основі платформи GL-Class від Mercedes-Benz та обіцяв надати унікальне поєднання розкоші та продуктивності. Внутрішній інтер’єр моделі багато оброблений шкірою, а сидіння прикрашені хутровими комірами.
Автомобіль оснащений 5,9-літровим атмосферним двигуном V12, який розвиває потужність 456 кінських сил і 570 Нм крутного моменту. Працює мотор в парі з 6-ступінчастою АКПП.
Цей концепт-кар не має пробігу і не призначений для звичайної дорожньої експлуатації. Він є справжнім артефактом автомобільної історії, який приковує погляди колекціонерів та поціновувачів унікальних автомобілів.
Торги за цей ексклюзивний кросовер завершаться за 6 днів, і на даний момент максимальна ставка становить 12 750 фунтів стерлінгів (приблизно 15 803 долари). Цей унікальний автомобіль обіцяє стати перлиною у колекції справжніх автомобільних ентузіастів.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…