У підготовці до зимового сезону Україна планує змінити підхід до боротьби з ожеледицею на дорогах. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України заявило, що, починаючи з поточного зимового періоду, замість технічної солі, яка традиційно використовується для обробки доріг, будуть використовуватися більш економічно обґрунтовані та екологічно чисті технології.
За словами представників відомства, замість солі планується застосовувати різні реагенти у разі, якщо температура не опуститься надто низько. Цей крок спрямований на скорочення негативного впливу солі на довкілля.
На момент 13 листопада було заготовлено 68,7 тис. тонн технічної солі, 397,2 тис. тонн фрикційних матеріалів та 25,2 тис. тонн соляних розчинів. Крім того, Україна співпрацює з європейськими партнерами, зокрема з Нідерландами, які готові надати до 60 тис. тонн технічної солі.
Агентство запевняє, що залишки протиожеледних матеріалів від минулого сезону та гуманітарна допомога забезпечать необхідний обсяг для боротьби з ожеледицею в поточному зимовому сезоні.
Для проведення робіт із зимового утримання доріг підрядні організації планують задіяти понад 7519 одиниць основної техніки та механізмів, а у разі складних погодних умов – 222 одиниці техніки.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…