У підготовці до зимового сезону Україна планує змінити підхід до боротьби з ожеледицею на дорогах. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України заявило, що, починаючи з поточного зимового періоду, замість технічної солі, яка традиційно використовується для обробки доріг, будуть використовуватися більш економічно обґрунтовані та екологічно чисті технології.
За словами представників відомства, замість солі планується застосовувати різні реагенти у разі, якщо температура не опуститься надто низько. Цей крок спрямований на скорочення негативного впливу солі на довкілля.
На момент 13 листопада було заготовлено 68,7 тис. тонн технічної солі, 397,2 тис. тонн фрикційних матеріалів та 25,2 тис. тонн соляних розчинів. Крім того, Україна співпрацює з європейськими партнерами, зокрема з Нідерландами, які готові надати до 60 тис. тонн технічної солі.
Агентство запевняє, що залишки протиожеледних матеріалів від минулого сезону та гуманітарна допомога забезпечать необхідний обсяг для боротьби з ожеледицею в поточному зимовому сезоні.
Для проведення робіт із зимового утримання доріг підрядні організації планують задіяти понад 7519 одиниць основної техніки та механізмів, а у разі складних погодних умов – 222 одиниці техніки.
Поломки автомобіля можуть виникнути з різних причин, і часто вони стають справжньою проблемою для водіїв.…
Останніми роками гібридні автомобілі стають дедалі популярнішими завдяки своїй економічності та меншому впливу на навколишнє…
Проїзд на червоне світло світлофора в Україні вважається одним із найсерйозніших порушень правил дорожнього руху.…
Заправка автомобіля "до повного" бака в спекотну погоду може спричинити низку серйозних проблем і навіть…
Топове спортивне купе E-Tech 4×4 300 HP поповнило лінійку флагманського Renault Rafale 2024 модельного року.…
Автоматичні системи фіксації дорожнього руху вже стали звичними в низці регіонів України. У зв'язку з…