У підготовці до зимового сезону Україна планує змінити підхід до боротьби з ожеледицею на дорогах. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України заявило, що, починаючи з поточного зимового періоду, замість технічної солі, яка традиційно використовується для обробки доріг, будуть використовуватися більш економічно обґрунтовані та екологічно чисті технології.
За словами представників відомства, замість солі планується застосовувати різні реагенти у разі, якщо температура не опуститься надто низько. Цей крок спрямований на скорочення негативного впливу солі на довкілля.
На момент 13 листопада було заготовлено 68,7 тис. тонн технічної солі, 397,2 тис. тонн фрикційних матеріалів та 25,2 тис. тонн соляних розчинів. Крім того, Україна співпрацює з європейськими партнерами, зокрема з Нідерландами, які готові надати до 60 тис. тонн технічної солі.
Агентство запевняє, що залишки протиожеледних матеріалів від минулого сезону та гуманітарна допомога забезпечать необхідний обсяг для боротьби з ожеледицею в поточному зимовому сезоні.
Для проведення робіт із зимового утримання доріг підрядні організації планують задіяти понад 7519 одиниць основної техніки та механізмів, а у разі складних погодних умов – 222 одиниці техніки.
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…