У підготовці до зимового сезону Україна планує змінити підхід до боротьби з ожеледицею на дорогах. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України заявило, що, починаючи з поточного зимового періоду, замість технічної солі, яка традиційно використовується для обробки доріг, будуть використовуватися більш економічно обґрунтовані та екологічно чисті технології.
За словами представників відомства, замість солі планується застосовувати різні реагенти у разі, якщо температура не опуститься надто низько. Цей крок спрямований на скорочення негативного впливу солі на довкілля.
На момент 13 листопада було заготовлено 68,7 тис. тонн технічної солі, 397,2 тис. тонн фрикційних матеріалів та 25,2 тис. тонн соляних розчинів. Крім того, Україна співпрацює з європейськими партнерами, зокрема з Нідерландами, які готові надати до 60 тис. тонн технічної солі.
Агентство запевняє, що залишки протиожеледних матеріалів від минулого сезону та гуманітарна допомога забезпечать необхідний обсяг для боротьби з ожеледицею в поточному зимовому сезоні.
Для проведення робіт із зимового утримання доріг підрядні організації планують задіяти понад 7519 одиниць основної техніки та механізмів, а у разі складних погодних умов – 222 одиниці техніки.
Уже 3 квітня компанія Skoda планує представити спортивну модифікацію свого нового електричного кросовера Elroq. Офіційна…
З 1 квітня 2025 року в Україні діють оновлені правила виїзду чоловіків за кордон. Основна…
В Україні водіям, які вперше отримали посвідчення водія, видається тимчасовий документ терміном на 2 роки.…
Дощова погода — справжнє випробування навіть для досвідченого водія. Знижується видимість, дорожнє покриття стає слизьким,…
Вибір автомобіля, особливо такого харизматичного як Jeep, – завжди важливий крок. І тут ключову роль…
Хетчбеки давно полюбилися українським водіям за свою компактність, зручність у місті та доступність. Але з…