Images with Used cars
Згідно з дослідженням, проведеним фахівцями соціального маркетингу з Університету Західної Англії, власники певних марок автомобілів частіше стають учасниками дорожньо-транспортних пригод (ДТП). Дослідження, що включає аналіз понад 400 тисяч аварій у Великій Британії, дійшло висновку, що не лише водії, а й маркетингові стратегії виробників відіграють роль у підвищенні ризику ДТП.
Основний фактор, виявлений дослідженням, – це вплив маркетингу на сприйняття водіїв. Рекламні кампанії, спрямовані на підкреслення спортивного стилю водіння, можуть сприяти агресивній поведінці за кермом. Дизайн деяких марок автомобілів також може асоціюватися із спрямованістю до швидкісного руху.
На основі дослідження було виділено марки, власники яких найчастіше потрапляють у ДТП через агресивне водіння. До цього списку увійшли Porsche, BMW та Subaru. Фахівці відзначають, що незважаючи на те, що виробники дотримуються всіх правил, регуляторам слід звернути увагу на деякі маркетингові стратегії, що наголошують на екстремальному стилі водіння. На відміну від вищезгаданих марок, власники Skoda та Hyundai рідше стають учасниками ДТП через агресивне водіння.
Від перегріву двигуна в автомобілі ніхто з водіїв не застрахований. Дана неприємність може раптово трапитись…
Тиск, який останніми роками створюється електрокарами та гібридами на дизельні авто, просто неймовірний. Однак цей…
Студенти технічного центру Audi у Некарзульмі презентували свій новий проект, що являє собою концепт GT50.…
Останнім часом українці почали скаржитися на посилення контролю на кордоні з Молдовою. Про це повідомляє…
Нове дослідження JD Power проаналізувало фірмові мобільні додатки автомобільних брендів і з’ясувало, якими з них…
Марка Smart, суббренд німецької Mercedes-Benz та китайської Geely, активно тестує свою нову модель компактного електромобіля.…