Images with Used cars
Згідно з дослідженням, проведеним фахівцями соціального маркетингу з Університету Західної Англії, власники певних марок автомобілів частіше стають учасниками дорожньо-транспортних пригод (ДТП). Дослідження, що включає аналіз понад 400 тисяч аварій у Великій Британії, дійшло висновку, що не лише водії, а й маркетингові стратегії виробників відіграють роль у підвищенні ризику ДТП.
Основний фактор, виявлений дослідженням, – це вплив маркетингу на сприйняття водіїв. Рекламні кампанії, спрямовані на підкреслення спортивного стилю водіння, можуть сприяти агресивній поведінці за кермом. Дизайн деяких марок автомобілів також може асоціюватися із спрямованістю до швидкісного руху.
На основі дослідження було виділено марки, власники яких найчастіше потрапляють у ДТП через агресивне водіння. До цього списку увійшли Porsche, BMW та Subaru. Фахівці відзначають, що незважаючи на те, що виробники дотримуються всіх правил, регуляторам слід звернути увагу на деякі маркетингові стратегії, що наголошують на екстремальному стилі водіння. На відміну від вищезгаданих марок, власники Skoda та Hyundai рідше стають учасниками ДТП через агресивне водіння.
Якщо ви шукаєте авто з дизельним двигуном, яке прослужить вам довгі роки без дорогих поломок,…
Водіїв в Німеччині можуть штрафувати за порожній бак. Штраф сягає 70 євро, що становить близько…
Автомобілі Renault можуть суттєво подорожчати через нові правила ЄС та торгові війни. Думка експертів про…
Сили оборони України отримали першу партію броньовиків UAT-TISA. Автомобілі, виготовлені на базі TOYOTA LC79, мають…
Чеський суперкар Praga Bohema вразив швидкістю, обігнавши Ferrari і McLaren. Трековий монстр розганяється до 100…
Комітет ВР підтримав електронні меддовідки для водіїв. Це спростить процедуру медогляду, зменшить тіньовий ринок фальшивок.