Images with Used cars
Згідно з дослідженням, проведеним фахівцями соціального маркетингу з Університету Західної Англії, власники певних марок автомобілів частіше стають учасниками дорожньо-транспортних пригод (ДТП). Дослідження, що включає аналіз понад 400 тисяч аварій у Великій Британії, дійшло висновку, що не лише водії, а й маркетингові стратегії виробників відіграють роль у підвищенні ризику ДТП.
Основний фактор, виявлений дослідженням, – це вплив маркетингу на сприйняття водіїв. Рекламні кампанії, спрямовані на підкреслення спортивного стилю водіння, можуть сприяти агресивній поведінці за кермом. Дизайн деяких марок автомобілів також може асоціюватися із спрямованістю до швидкісного руху.
На основі дослідження було виділено марки, власники яких найчастіше потрапляють у ДТП через агресивне водіння. До цього списку увійшли Porsche, BMW та Subaru. Фахівці відзначають, що незважаючи на те, що виробники дотримуються всіх правил, регуляторам слід звернути увагу на деякі маркетингові стратегії, що наголошують на екстремальному стилі водіння. На відміну від вищезгаданих марок, власники Skoda та Hyundai рідше стають учасниками ДТП через агресивне водіння.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…