Згідно з дослідженням, проведеним фахівцями соціального маркетингу з Університету Західної Англії, власники певних марок автомобілів частіше стають учасниками дорожньо-транспортних пригод (ДТП). Дослідження, що включає аналіз понад 400 тисяч аварій у Великій Британії, дійшло висновку, що не лише водії, а й маркетингові стратегії виробників відіграють роль у підвищенні ризику ДТП.
Основний фактор, виявлений дослідженням, – це вплив маркетингу на сприйняття водіїв. Рекламні кампанії, спрямовані на підкреслення спортивного стилю водіння, можуть сприяти агресивній поведінці за кермом. Дизайн деяких марок автомобілів також може асоціюватися із спрямованістю до швидкісного руху.
На основі дослідження було виділено марки, власники яких найчастіше потрапляють у ДТП через агресивне водіння. До цього списку увійшли Porsche, BMW та Subaru. Фахівці відзначають, що незважаючи на те, що виробники дотримуються всіх правил, регуляторам слід звернути увагу на деякі маркетингові стратегії, що наголошують на екстремальному стилі водіння. На відміну від вищезгаданих марок, власники Skoda та Hyundai рідше стають учасниками ДТП через агресивне водіння.
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…