Images with Used cars
Згідно з дослідженням, проведеним фахівцями соціального маркетингу з Університету Західної Англії, власники певних марок автомобілів частіше стають учасниками дорожньо-транспортних пригод (ДТП). Дослідження, що включає аналіз понад 400 тисяч аварій у Великій Британії, дійшло висновку, що не лише водії, а й маркетингові стратегії виробників відіграють роль у підвищенні ризику ДТП.
Основний фактор, виявлений дослідженням, – це вплив маркетингу на сприйняття водіїв. Рекламні кампанії, спрямовані на підкреслення спортивного стилю водіння, можуть сприяти агресивній поведінці за кермом. Дизайн деяких марок автомобілів також може асоціюватися із спрямованістю до швидкісного руху.
На основі дослідження було виділено марки, власники яких найчастіше потрапляють у ДТП через агресивне водіння. До цього списку увійшли Porsche, BMW та Subaru. Фахівці відзначають, що незважаючи на те, що виробники дотримуються всіх правил, регуляторам слід звернути увагу на деякі маркетингові стратегії, що наголошують на екстремальному стилі водіння. На відміну від вищезгаданих марок, власники Skoda та Hyundai рідше стають учасниками ДТП через агресивне водіння.
Українські водійські права зазвичай дійсні протягом 30 років, тому багато водіїв забувають про необхідність їх…
Український ринок поповнився новим поколінням доступного кросовера MG ZS. Модель вийшла одразу в кількох модифікаціях…
Японські авто давно зарекомендували себе як приклад надійності, витривалості та простоти в обслуговуванні. У багатьох…
Мобільний застосунок «Дія» вже давно став універсальним інструментом для українців — тут можна зберігати документи,…
Заміна моторного мастила — одна з ключових процедур технічного обслуговування автомобіля. І хоча ще кілька…
Порушення законів щодо мобілізації та військового обліку в Україні може мати серйозні наслідки для громадян,…