Згідно з дослідженням, проведеним фахівцями соціального маркетингу з Університету Західної Англії, власники певних марок автомобілів частіше стають учасниками дорожньо-транспортних пригод (ДТП). Дослідження, що включає аналіз понад 400 тисяч аварій у Великій Британії, дійшло висновку, що не лише водії, а й маркетингові стратегії виробників відіграють роль у підвищенні ризику ДТП.
Основний фактор, виявлений дослідженням, – це вплив маркетингу на сприйняття водіїв. Рекламні кампанії, спрямовані на підкреслення спортивного стилю водіння, можуть сприяти агресивній поведінці за кермом. Дизайн деяких марок автомобілів також може асоціюватися із спрямованістю до швидкісного руху.
На основі дослідження було виділено марки, власники яких найчастіше потрапляють у ДТП через агресивне водіння. До цього списку увійшли Porsche, BMW та Subaru. Фахівці відзначають, що незважаючи на те, що виробники дотримуються всіх правил, регуляторам слід звернути увагу на деякі маркетингові стратегії, що наголошують на екстремальному стилі водіння. На відміну від вищезгаданих марок, власники Skoda та Hyundai рідше стають учасниками ДТП через агресивне водіння.
В Україні, як і по всьому світу, спостерігається бум популярності електричних автомобілів. На цьому тлі…
Автомобілісти із захопленням сприйняли появу в продажу таких засобів, як WD-40, які відтоді стали невід'ємним…
Вважається, що пікапи - автомобілі вкрай "ненажерливі" з точки зору споживання палива. Однак технології не…
Надійність автомобільних шин вкрай важлива для безпеки руху, тому не можна нехтувати ситуаціями, коли гума…
При виборі вживаного автомобіля з обмеженим бюджетом завжди важливо звертати увагу на надійність конкретної моделі.…
Американський автоблогер і механік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер висловився про популярні сьогодні автомобілі…